pmarena schreef:So wat een mormel

Haha.
Heerlijk hoor dat ze zo goed klikken, dit is toch voor alle partijen top zo

Ik vind Wolf echt zo'n leuke uitstraling hebben

Moet je nog iets speciaals met die missende poot, qua verzorging.....?
Zalig toch
Het is echt een sport om de meest oncharmante foto’s te maken 
Qua pootje hoef ik niks speciaals te doen. Hij is kort afgezet, uit ervaringen lezen heb ik begrepen dat dit vaak gebeurt om te voorkomen dat ze het stompje gaan gebruiken en daarmee schade aan zichzelf doen gezien het daar natuurlijk niet voor is gemaakt
The_Cat schreef:Ooh wat ontzettend fijn dat ze het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden.
Onbegrijpelijk idd dat ze hem vals gevonden hebben. Of misschien had hij gewoon nog last van zijn ontbrekende pootje en reageerde hij niet altijd zoals ze hadden verwacht?
Ik denk dat de kat die ze al hadden misschien agressief werd. Wolf is best wel aanwezig en als ik met madam zit te kroelen komt hij al snel kijken in de hoop ook gestreeld te worden. Ik had begrepen dat hij echt heel erg verwend werd bij de vorige adoptanten en kan me voorstellen dat dat niet zo tof was voor de kat die er al zat
Die kat was ook geen andere katten gewoon, dus dan is het dubbelop.
Daarom doe ik ook heel erg mijn best om alles in evenwicht te houden. Meneer (kroel
), mag constant naast me en bij me komen, maar ik zorg wel dat hij geen aandacht weg neem t van m’n meisje
Als ik met madam aan het vozen ben mag hij erbij en ernaast, ik aai hem met mijn vrije hand, maar op het moment dat ik gefocust ben op madam gaat zij voor en andersom. Aandacht stelen doen we niet in dit huishouden