Bralindy schreef:Wat zien ze er goed uit zeg! Lukt het een beetje met de gebroken nachten?
Ja het gaat allemaal wel gelukkig. Het zijn er ook maar 4. Het vorige nest wat ik deed waren er 13!
Jij moet nog heel even geduld hebben met jou nestje!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jUst_eVa schreef:We kunnen het hier alvast bekend maken, Mexx gaat naar kaina hier op bokt!
Chivance schreef:Wat prachtig, kijk ik even niet en lap, zomaar 4 prachtige puppies.
Ik ben dus geobsedeerd door van die kleine hondjes, overal waar ik ze tegen kom babbel ik met ze en als het mag van baasje aai ik ze ook. Heb zelf een vlindertje, vind jou pups een erg stoer geboortegewicht hebben want mijn vlindertje was kleiner bij de geboorte. Hoe hoog (of hoe moet ik het zeggen) zijn mams en paps?
Ik wens ze alle geluk toe en volg met bewondering hun groei.
Persoonlijk vind ik het heel goed dat je de hondjes wilt houden tot 10 weken, de fokster van mijn vlindertje doet dat ook als ze de hondjes bij 8 weken nog te klein vindt of niet sterk genoeg om naar het nieuwe baasje te gaan.
En nou ga ik even het water van mijn mond vegen
jUst_eVa schreef:Victory-Boy schreef:Milo![]()
Mijn Milo![]()
Helaas wil mijn vriend geen kleine hond, zit nu te dubben om vriendlief de deur uit te doen en Milo hierheen halen.![]()
Haha!! Je bent de eerste die voor hem kiest!! Kijk je vriendje nog maar extra lief aan!!!
gblover schreef:Ik denk dat ik Milo ook de mooiste vind:). Helaas ook hier, wensen ze er geen hond meer bij. En bovendien zou mijn Chi dat niet op prijs stellen. Hij heeft de katten als speel kameraadjes, maar o wee als ze bij mij komen zitten. Dan komt hij er bovenop kruipen tot hij het dichste in mijn hals ligt en dan de anderen wat wegduwen.