Die van mij zijn van hun tijdelijke bakje voor alleen afgelopen nacht, nu verhuist naar hun nieuwe onderkomen.. omdat ze nog wat kleiner zijn zitten ze nu in een bak van 20x20x20 als ze over een paar weken groter zijn gaan ze naar een onderkomen van 30x30x30 en daarna na het aquarium, als de jonge visjes zo oud zijn dat ze in het grote aquarium kunnen... zal dadelijk eens een foto maken, kijken of ik deze nog kan plaatsen want moet me omkleden want ga zo naar de manege toe
Ik vind ze echt leuk! Ik had je al een pbtje gestuurd maar geen reactie gehad. Heb nog een terrarium staan dus als je er nog wat over hebt..
Joyce_
Geplaatst: 26-07-13 21:43
Mondain du Rouge die mijn hand probeert op te eten. Alles leuk en aardig, maar als ze straks naast 10x groter, ook 10x harder kan knabbelen, hoef ik haar niet meer op mn hand hoor.. Voelde het nu al (heeel zachtjes gekietel) en ben als de dood dat ze doorbijt haha. Maar dat kan zeker niet?
En Riquet gister op avontuur in zn nieuwe huis!
Zijn echt hele leuke diertjes. Interessant om te bekijken (ja maar écht! ), heb van Mondain haar hartje zien kloppen vandaag volgens mij, een klein donker vlekje linksboven in haar huisje. En als ze eten zie je kleine hapjes door hun hoofd/nek richting hun huisje gaan, heel grappig!