Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Er zijn zelfs mensen die gewoon karton gebruiken en dat beplakken met "shelf liner" geen idee wat dat in het Nederlands is, een waterdicht iets. Of ze gebruiken placemats. Maar ik ben wel een beetje van het oog wil ook wat en dan ziet zo'n coroplast bak er natuurlijk veel mooier uit

ze snapt niet helemaal waarom ik er zoveel tijd in stop
). Had deze op een andere manier gemaakt dan die andere die ik heb, deze kun je namelijk ook binnenstebuiten keren zodat je de andere zijde buiten hebt zonder dat er ergens losse draadjes zitten
heel handig.
Heb nog wat stukjes over want ze verkochten de stof dubbelgevouwen, dus ik denk dat ik er nog een paar bij maak, altijd handig
) Fiffill schreef:Ja leuk stofje is dat hè! Had het gister gehaald op de Albert Cuyp (de rest ook, behalve het rode fleece). Waren echt ontzettend veel leuke, maar sommige waren iets te vrouwelijk, en hij heeft al zoveel roze spullenHeb nog wat stukjes over want ze verkochten de stof dubbelgevouwen, dus ik denk dat ik er nog een paar bij maak, altijd handig
![]()
Overigens kun je ze natuurlijk prima gebruiken voor andere dieren (niet dat ik die heb, maar iemand met cavia's oid)
Benieuwd of ze dat leuk vinden, m'n nieuwe baby's. Ergens in augustus...
Gelukkig van ouderdom dan.
)
) 
hij is nu al 407 gram (en verder wel mooi "in shape", dus niet te dik). Iemand in die FB groep waar ik zit zei ook al dat hij zo groot wordt... en hij is bijna 4 maanden oud (ben er onlangs achter gekomen dat hij niet geboren is op 28 februari, maar 7 maart) dus hij groeit nog steeds. 
) Op internet vind ik het meest dat ze ong tussen de 6-8 inch groot worden, hij is nu dus al 8 inch
sommige sites zeggen 10, maar iig hij is een flinke! Ze verschillen heel erg onderling in grootte, zo is er een meisje met eentje van 5 maanden die weegt nu 280 gram.
Ik ben echt heel benieuwd hoe groot hij gaat worden. Stiekem geef ik hem gewoon pokon 

hij mocht natuurlijk even in het gras

Ik wil oohook!