En dit is gewoon een foto nemen van m'n hoofd... kwaliteit is ook niet opperbest, het is vrij lastig om Nero er ook op te krijgen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laat staan van je eigen hoofd met nero erop.hihi
hoe groot is ze nu?
maar misschien komt dat nog wel.
Nero was een goed model vandaag, hij ging er netjes voor zitten. 

Zijn conclusie was: nee 

en MarlindeRooz ik moet 'm toch maar niet proberen aan te lijnen denk ik hoor 
school is hier vlakbij dus ik ga even met hem langs. Hij wordt nog eens beroemd
(grapje)

Maar die vangarmen hebben scherpe klauwen
die gaan ook door je vel heen. Dus misschien als 'ie om een of andere rare reden denkt dat je vingertopje eten is oid. Maar dat is mij nog nooit gebeurd, enige is dat hij me wel eens met zijn armpjes een beetje heeft geprikt omdat hij soms wat enthousiast op me wil klimmen en dan gaat hij ook wat meer naar me hengelen (bijv als hij op mijn shirt zit en niet goed bij mijn hoofd kan)
maar dat is meer dat je even schrikt dan dat het pijn doet. Ze zijn absoluut niet agressief naar mensen verder
(ja, misschien als je het er naar maakt en ze gaat zitten pesten ofzo)
en verder vind ik eigenlijk alleen verhalen van mensen die ze hebben lopen pesten en toen gebeten zijn.

hij was een beetje in de stress eerst omdat hij zoveel mensen om zich heen zag bewegen maar later ging hij zelfs netjes demonstreren hoe hij zijn pootjes wast
kinderen waren onder de indruk de meeste vonden hem erg mooi, sommige wel wat spannend. En 110 vragen stellen natuurlijk
wat schattig.haha