De arme verschoppelingen in Turkije

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: De arme verschoppelingen in Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 11:42

Helemaal niet gestoord :)

De meeste honden uit Spanje en Turkije en Griekenland enz. zijn juist erg sociaal en gemakkelijk in de omgang met andere honden vind ik. Raphi heeft een Spaans vriendinnetje (hij gaat zijn opa Beau achterna denk ik, die vond Vlek zo leuk) en er is geen andere hond waar hij zo leuk mee speelt!
De andere Spanjaard die hier rondloopt en hij zijn ook dikke maatjes.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 11:48

Haha leuk he, Vlek sprak Turks en nou vind Raphi een spaanse dame leuk. Zijn nogal van de internationale vrouwen he die honden van jou.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 11:51

Ja, maar 't is opa en kleinzoon, denk dat ze genetisch belast zijn.

Maar ze hebben een exotische smaak, dat zeker :D Denk dat ze hoopten wat meer van de wereld te zien......
Nu, Beau heeft hele gesprekken met Vlek gehad geloof ik, die heeft het hem vast verteld <3
(zo'n lief wijffie, en wat mis ik Beau nog vaak)

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 11:53

Alvast een mooie foto van Jenny en ons hondenclubje, ;) .
Afbeelding

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 11:55

Ja Vlek is nog steeds zo'n lieverd, ze begint nu wel wat ouder te worden merk je, maar ze komt nog altijd aangeraced als ik het erf daar op kom. Als die uiteindelijk er niet meer is ga ik die ook zo vreselijk missen, is echt mijn vriendinnetje. Ga in de winter altijd even met haar in het stro liggen, mag ik haar dikke buikje als kussen gebruiken. Zo schattig.

Geweldige foto Hanne, ze past er echt prima bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 12:01

Vlek is een schat <3 ik vind haar echt geweldig :+:

Mooie foto Hanne, echt een lekker stel :D

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 12:06

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 10:09

Even weer een update over Jenny.

Het gaat super met haar. Ze luistert goed en is lekker speels.
Zaterdag de eerste hondentraining gehad die ze ook goed deed +:)+
Nadat ze alle indrukken op zich had genomen ging ze gewoon aan mijn voeten liggen maffen.
Lekker relaxt dus.
Ook met wandelen gaat nog steeds goed. Ze is er wel 1 keer vandoor gegaan maar na een 20-tal meter kreeg ik terug contact met haar een kwam ze netjes terug toen ik riep dus dat komt wel allemaal goed.
Helaas hebben we hier minder nieuws gehad van mijn vader.
Vorige week hebben we te horen gekregen dat hij kanker heeft. De 31ste begint hij met de chemo.
Dat is dus weer een grote domper maar de prognose ziet er goed uit dus we hopen het beste.
Binnenkort zal ik nog wat foto's maken van Jenny

Groetjes
Hanne

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 11:30

Jeetje Hanne dat is wel even heel erg schrikken. Hopelijk komt hij er weer bovenop.

Wel fijn dat het met Jenny zo goed gaat.

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:33

Hoi iedereen! :wave:

Ik schop dit topic eventjes omhoog. Via FB kan ik het reilen en zeilen volgen van SOS Straathonden Turkije en het is echt intriest wat daar allemaal aan de hand is. Wij zitten zelf te twijfelen of we een hondje van daar zullen laten over komen, maar het probleem is dat wij een husky hebben die lang niet met alle andere honden kan. Dus dat is echt moeilijk, maar er is 1 hond waar ik zo naartoe getrokken wordt... Ach, time will tell.

Misschien kan ik hier ook een oproepje doen: de mensen van SOS Straathonden Turkije zijn met de allerhoogste urgentie op zoek naar iemand die medicijnen kan meenemen naar Alanya voor een erg ziek hondje. Denk je te kunnen helpen? Voeg ze dan eventjes toe via FB en wie weet...

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:47

Super dat je dit topic weer even aanhaalt.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 17:34

Ik heb ook echt een heleboel foto's via mijn kennissen daar gehad, er ligt daar al mega veel sneeuw, dus de toestanden zijn weer dramatisch. Niet alleen voor de honden, kwamen ook foto's langs van ezeltjes met cm's ijs op hun vacht en hele lange ijspegels onder hun buik. In en in triest.

Die ezels staan nu trouwens hier op bokt bij voorpagina nieuws. Zo sneu om te zien.

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 16:25

Ik kom dit topic even omhoog schoppen omwille van de volgende reden: SOS Straathonden Turkije is uiterst dringend op zoek naar adoptanten, gastgezinnen en sympathisanten. Ik heb deze mensen op FB en help hen af en toe met hondjes op bepaalde websites te zetten; dit zijn èchte mensen, met èchte zorgen en bovenal een ècht hart voor dieren.

Onze eigen hond is helaas allesbehalve sociaal met andere honden, vandaar dat wij er zelf geen bij kunnen nemen, maar op deze manier wil ik toch graag proberen om mijn steentje bij te dragen. Bokt is zo groot dat er toch wel ergens iemand verstopt moet zitten die op zoek is naar een 'viervoeterige-beste-vriend' en een eerlijke, dankbare straathond deze kans wilt geven.

Voor meer info over de (beschikbare) honden of de organisatie, breng een bezoekje aan:
http://www.sosstraathonden.com/index.php/honden
Of zoek SOS straathonden Turkije op FB.

Alvast hartelijk bedankt, al was het maar om mijn hele opstelletje te lezen! ;)