caro29 schreef:Mijn jongste Brit wilt zo graag naar buiten. Ik zit aan een tuig en lang touw te denken. Bij de vorige eigenaar hadden ze een rennen en konden zij van kitten af aan al naar buiten. Toch wel lastiger als ze het buitenleven kennen. De andere zit op de deurmat en zet geen stap over de drempel
Oh dat is idd lastig. Mijn Flappie is op de boerderij geboren en getogen, maar is nu gedegradeerd als binnenkat. Ik heb hem in oktober binnen gehaald, en waarschijnlijk was hij toen 4/5 maanden oud. Ik zou hem echt niet buiten durven laten omdat hij zo bang is voor alles. Dan vliegt hij van schrik van alles weg en vind ik hem nooit meer terug ben ik bang. Nu hij ook nog eens een hartprobleem heeft mag hij al helemaal niet meer buiten. Ik heb stevig gaas voor de ramen boven gemaakt zodat hij daar niet uit kan. En ik zit te denken een hordeur met een metalen onderrand bij de achterdeur te maken, zodat ik wel wat meer kan luchten maar hij niet naar buiten kan. Op termijn wil ik ook een ren maken.
Een tuigje en touw heb ik geprobeerd, maar dat was 0.0 succes....