Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

caro29 schreef:Mijn jongste Brit wilt zo graag naar buiten. Ik zit aan een tuig en lang touw te denken. Bij de vorige eigenaar hadden ze een rennen en konden zij van kitten af aan al naar buiten. Toch wel lastiger als ze het buitenleven kennen. De andere zit op de deurmat en zet geen stap over de drempel

Er is zo veel keus aan brokken. Voorheen kocht ik gewoon dat wat in de aanbieding was of het goedkoopste van de supermarkt. Maar daar krijgen ze toch vaak niet fantastisch ruikende poep van
Ik heb 3 verschillende beesten rondlopen en ze krijgen in principe onbeperkt droogvoer. De huidige zak is Purizon, die kreeg ik van mijn moeder om te proberen.
Deze kat is een soort stripfiguur, die pakt een bek vol brokken en slikt het zo door. 
De bakken hier hebben geen klepje (zijn open dus) ivm met onze halfblinde kat. Als er een verse ligt mag het best even ruiken, maar soms komt hier een lucht voorbij pfoe..
En vanmorgen vond ik een poepspoor bij 1 bak, er had 1 kat een keutel aan de kont hangen en die heeft met de kont over de vloer gesleept denk ik