Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xoranlover schreef:Allereerst wat voor natvoer geef je? En hoe vaak.
Kittens vooral jonge kittens hebben veel nodig en zullen nu echt nog niet tonnetje rond worden. Hier krijgen de kittens net zo veel als ze op kunnen. Tot ze een maand of 8 hebben dan ga ik meer doseren. Ze krijgen dan een bepaalde hoeveelheid en ik leer ze hier van jongs af aan dat het eten er staat en dat ze dan kunnen eten tot ik het weg haal. Kan carnibest niet laten staan. Brok hebben ze een hoeveelheid in hun surefeed en als die op is is het op. Ik heb er die brok lekkerder vinden maar ook die liever vlees eten. Brok is bij mij bijvoeding. Ik vind vlees belangrijker. Maar wel van goede kwaliteit.
luuntje schreef:Njiloj, mijn jonste siamees (5 maanden) at geen brokken en wel vlees. Ze viel af.
In verband met een vakantie moest ze meer brokjes gaan eten. Zoon kon niet 4x per dsg vlees geven.
Ik ben vlees gaan mengen met brokken. Prakken.
Zo steeds minder vlees gaan geven.
Haar zus overgezet op volwassen brokken en die vindt ze ook lekker.
Sindsdien eet ze brokken en is ze goed qua gewicht.
Ik voer nu 1x per dag vlees en brokken staan er onbeperkt.
xoranlover schreef:Ik betaal daar €150 volgens mij.
In termijnen betalen doen ze vaak ook niet moeilijk over. Maar goed ik ben wel vaste klant met al mijn katten en kittens. Laat de kittens daar ook enten, chippen en castreren. En alle fokonderzoeken laat ik ook daar doen. Ik wil gewoon een goede prettige dierenarts die luistert en meedenkt en open staat voor mijn ideeën en dat heb ik daar.
Ik heb een kat die dus echt panisch is voor andere mensen helaas moet ook hij soms naar de dierenarts. Hij moest onder narcose voor zijn tanden. Ik heb een shirt waar ik in geslapen heb in zijn reismand gedaan. Ben daar gebleven tot ie onder narcose was. Daarna hebben ze zijn gebitje gedaan. En hem terug gedaan in zijn reismand in plaats van in een kooi daar. Voordat ie wakker was hebben ze me gebeld en ik was bij hem toen die wakker werd. Dat was voor ons beide zeer fijn. Minimale stress bij Kito en ik durfde hem achter te laten in de wetenschap dat hij al onder narcose was en dus niemand meer kon grijpen.