Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Ik was voor 2 volwassenen katten rond de 350 euro kwijt.
Marcella schreef:Was met de scooter toen nog scheelt ook een hoop onkosten met gecombineerd met naar de moestuin gaan. Dus kat afgezet en dan door. En zo regelen dat ik op de terugweg weer kan ophalen.
xoranlover schreef:Zoveel betaal ik niet ga met mijn katten naar Kessel eik (ook limburg zal net Noord zijn)
Weet niet waar je precies zit maar ik heb ze ook al voor €100 gevonden in midden limburg.
Ik hoop gewoon dat je poesje er geen gevolgen aan over houd. En ja ik snap dat je het niet kunt betalen nu. Is ook geen verwijt alleen bezorgdheid.
LoveGlove schreef:xoranlover schreef:Even opzoeken op google. Ik betaal €150 bij mijn dierenarts. Voor alles.
Hoe?
marley93 schreef:Hier hoefde er ook geen kap of iets omheen. Ik kreeg wel pilletjes mee tegen ontsteking/pijn, en met een dag sprongen zowel poes als kater alweer jolig door het huis heen alsof er niks was gebeurd.Ik hield mijn hart een beetje vast, maar alles is goed gegaan. Bij Fred is het geloof ik ook laprascopisch gedaan, want er zat maar een ienieminie wondje.
caro29 schreef:Als hier de da assistent een vermoeden bent dat je prijs aan het shoppen bent kan je geen afspraak maken. Zij is dan ook behoorlijk kattig aan de telefoon. Da is met castreren goedkoop maar als je alleen daarvoor komt krijg je geen afspraak. Vind ik nergens op slaan want dan moet je geen acties op de site zetten.
Hier lijkt de poes drachtig. Krijgt al een mooi buikje. De swap voor testen van de andere is ook in behandeling.