Ik heb contact opgenomen met Wuis, zodat zij er ook bij kan zijn, en we proberen het nu zo te regelen, dat zij ook mee kan komen, als Miro meteen meegenomen kan worden door mij, zodat Wuis ook kan zien waar hij terecht komt, en dat de eerste wandeling in de (bijna eindeloze) velden hierachter, met mijn Dob-teef Pelle en Miro, ook met Wuis er bij is. De afspraak gaat in principe 12 april worden, maar dan is-ie ook weg, mensen.
Ik wacht nu alleen nog op bevestiging van Wuis voor die datum,
dan weten we nog niet of er een "klik" is, maar ach, soms komt dat later ... Ik zelf vind het, ook voor de hond in kwestie (wat klinkt dat weer lekker rationeel), wel belangrijk, dat Wuis er wel bij is, niet alleen, bij het afscheid, maar ook, dat ze zelf ziet, en begeleidt, waar hij terecht kotm. Dat proberen we nu voor mekaar te krijgen.
Waarom niet al DEZE zaterdag? Ik zit me helemaal tot over m'n oren toe in voorbereidingen voor een expositie (feestje, opening etc. ) Dat kan niet. Als zo'n (nieuwe) hond komt, moet ik de kop leeg hebben, en dan ook 24/7 voor hem er zijn. Het is, hoe je het ook draait of keert, een getraumatiseerde hond, die misscien nu wel gewend is aan het ritueel in het asiel, maar nu dan WEER een nieuwe verandering krijgt te verhapstukken. Daar moet ik bovenop zitten, kan ik niet aan huisgenot overlaten. ik ben de verantwoordelijke, dus, die verantwoordelijkheid wil ik ook kunnen nemen. Ik zie dan opok niet dat ik zaterdag Miro even "ga phalen" terwijl ik dan allerlei dingen op mijn programma heb staan, waar ik niet onderuit kan, en dat ik dan weg moet voor twee of drie uur. Dat vind ik niet kunnen. Ik heb Wuis trouwens uitgebreid ge PB"t of zij het openbaar wil maken moet zij zelf weten (van mij mag het, trouwens!), maar dit is wat ik op dit moment te melden heb. De boel is in beweging, ijzer is soms niet met handen te breken. Het kan nu niet lang meer duren, of er moet een onvoorziene ramp gebeuren. Daar gaan we dan maar niet van uit.