Dat is inderdaad al eerder gevraagd. Is nog wat onzeker omdat kruimel helemaal met de hand is grootgebracht. Het gaat er als ik het goed gelezen heb vanaf hangen hoe goed hij met andere vogels overweg kan.
Pluttersput
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-21 17:10
https://youtu.be/mImA8Ugw1_A Ik realiseer me net dat ik jullie zijn vreugdedansje nog niet heb laten zien! Hij doet echt dansjes tussen het voeren door, ik vind dat zo grappig om te zien
En vandaag gespot! Zijn eerste rode veertje in wording
Smee, dat zijn wel goede kittens dan! De kat hier kijkt niet eens op of om als hij in de keuken ligt.. dikke huistijger hebben wij.
IMJ, het is wel de bedoeling hem voor te stellen aan andere parkieten. Het is alleen nog even de vraag hoe ik dat vorm ga geven. Hij zou theoretisch gezien buiten kennis kunnen maken in mijn volière, maar daarvoor zit hij nog niet goed genoeg in de veren en het weer is er niet naar. Ik wil hem het liefst voorstellen aan zijn soortgenoten, maar daar moet hij écht nog wat groter en stabieler voor zijn. Hij kan aardig lopen, maar klimmen en doen kan hij nog niet. Als hij nu zijn evenwicht verliest stort hij ook meteen ter aarde. Ik wil het wel proberen. Maar ik denk hoe langer ik wacht hoe kleiner de kans dat het gaat lukken. Maar ik moet ook echt aan zijn veiligheid denken. Ik ben niet zo ver gekomen om het hier op stuk te laten lopen..
Edit: kijk! Hij staat voor het eerst ook echt op zijn voeten! Het gaat nog niet altijd en niet zo makkelijk, maar het begin is er!
Nou er zijn 2 grasparkietjes in huis. En die zitten vaak in zijn buurt als hij op de bank zit met mij. Maar daar heeft hij hélemaal geen interesse in. Echt 0.0.