Ik heb vier van die chagrijnen Honderd foto's maken en dan nog verwachten dat mevrouw vrolijk kijkt? Beauty was het er niet mee eens Heb je nou bijna genoeg? Ik wil mijn brokken, baasje.....Nee, ik blijf je geen uur aankijken zodat je nóg een foto kan maken Poes-lief heeft iets wat ook wel 'resting bitch face' wordt genoemd
poes schreef:[ [url=m/wg7GLX.jpg]Afbeelding[/url] ]Toen ik haar had uitgelegd dat ze geen souveniertje is.Vandaag is ze een pizza: Daarna was het tijd voor yoga
He dank je ze is 10 jaar geleden van straat geplukt als zeer bang katje. Lief knuffeltje is het geworden!
Oooh, poes, wat heb jij een mooie poes (excuses, maar ik kon het niet laten)! Echt om verliefd op te worden Die van jou trouwens ook, dieseltje. De voetjes
poes schreef:Wat een prachtige kat dieseltje!!!Dankjewel! Ik heb nog zo'n muppet rondlopen, vol broertje van die andere:
Wat leuk die complimentjes over mijn kat ik ben er uiteraard helemaal verliefd op maar goed dat is elk baasje wel Haha Dieseltje: echt mooie katten!
poes schreef:Wat leuk die complimentjes over mijn kat ik ben er uiteraard helemaal verliefd op maar goed dat is elk baasje wel Haha Dieseltje: echt mooie katten!Dankjewel, maar ik vind die van jou ook heel erg gaaf! Mooie kleurtjes!
Geniaal topic is dit. Ik heb wat vlechtjes in de manen van Wala gedaan voor de warmte, maar ze was er niet heel erg blij mee denk ik
Hilarisch! Ik heb er drie, ik kon niet kiezen. Hij was voor het eerst (onder begeleiding) buiten. (Hij is doof, dus hij kan geen buitenkat zijn )'Uhuh, en wat is hier precies boeiend aan?''Wat kijk je nou, ga m'n voer halen' 'Oké, je houdt me serieus nog steeds in de gaten '
Mijn ratje Italy is op een heel charmant moment tijdens het gapen op de foto gezet XDnormaal is hij veel knapper (rode oogkern komt doordat hij een verdunningskleur heeft )
Ik moest stiekem wel even gniffelen om die lava lamp hierboven Meneer wilde nog even doorwandelen, en nog NIET naar huis
Tyrcanol schreef:Ik moest stiekem wel even gniffelen om die lava lamp hierboven [ [url=m/isZQqp.jpg]Afbeelding[/url] ]Meneer wilde nog even doorwandelen, en nog NIET naar huis Haha! Die is er al zo lang ik mij kan herinneren! Hij staat alleen nooit meer aan.
Ik had het idee dat ik uitgelachen werd, de kat het er niet mee eens was, en Lara maar wat deed (die ziet slecht dus waar die naar kijkt is in menig geval een raadsel )