Dan zou ik de boel vanaf nu gewoon saboteren. 'Nee pap, er zijn echt geen geïnteresseerden...'
Nikeyy
Geplaatst: 17-10-15 20:25
Kom het topic nu pas tegen *smelt*, wat een geweldige hondjes! Fijn dat het goed gaat met moeder en kinderen! Hard je best doen bij je vader, hopelijk lukt het je om Bloom te houden
Als 't financieel iets beter uitkwam zou ik je direct een PB hebben gestuurd TS! Maar als men aan een hondje begint moet alles wel kloppen vind ik Idd.. lekker zelf houden
Ik geniet telkens van de foto's.. wat een heerlijke beestjes.
Ik kan bijna niet wachten tot meneer Guus naar Spanbroek mag verhuizen De 15e puppyknuffelen gaat het niet worden. Misschien nog wel een andere keer? Maar daar contacten we nog wel over.
Hu? Ben ik nou zo dom? Het was toch altijd guus saar en bloom? Is er ineens een moosje? Ik snap het even niet meer of heb ik nu ergens helemaal overheen gelezen? Ohh en wat worden ze leuk!
Ah, zo lief! Dat bruine borstje en kinnetje van Moosje Die bijtfoto van Moosje en Bloom is te schattig. Ik moet op sommige foto's even zoeken om Moos en Guus uit elkaar te houden, maar Guus is nog steeds wat bruiner, toch? Mijn vriendin heeft een goodybag gewonnen, blijkt het voor de hond te zijn, en ze hebben een kat. Toen mochten wij het houden, dus we hebben al een tas vol speelgoed We komen binnenkort nog 's kijken hoor!