Nou, dat was een pittig weekend, de eerste 2 baby's zijn naar hun nieuwe adres. Mascha is zaterdag opgehaald, heeft bij ons al een klein uur liggen pitten bij haar nieuwe baasje op schoot, zo leuk om te zien! Was helemaal oke
Eenmaal thuis was het natuurlijk wel wat spannend, en de reeds aanwezige huistijger was niet echt gecharmeerd van de nieuwe huisgenoot, maar gisteren kreeg ik onderstaande foto, dus dat gaat helemaal goed komen!

Boris komt in de buurt te wonen en die hebben we zelf naar zijn nieuwe huisje gebracht. De oude "levensmoeie" jack russel des huizes voelde zich ineens pup en werd helemaal druk en hyper van het hoogbezoek. Dit natuurlijk tot ongenoegen van Boris, die vond er niets an en wilde zich het liefste verstoppen. Hond even bij baasje op schoot en ik ben zelf even bij Boris gaan zitten. Heb hem aangehaald, geaaid, op schoot genomen en even gerustgesteld, grappig om te merken dat het hem echt hielp. Toen hij lekker ontspannen lag te kroelen samen met hem wat dichter naar de hond toe verplaatst, meer in het midden van de kamer en toen wilde hij toch ook wel op ontdekking gaan. Hij had al een heel deel van het huis bekeken toen wij weer weggingen en was duidelijk al meer op zijn gemak. Denk dat als de hond los gaat het nog wel even spannend gaat zijn, maar ook die zal het uiteindelijk niet meer zo spannend vinden waardoor 'ie weer zijn oude, rustige zelf wordt
Wel zo fijn voor Boris
De kop is er af, volgend weekend gaan er nog 3 naar hun nieuwe adres.
Kiska mag sinds een paar dagen mee naar boven 's nachts, en ze vind het heeeeeerlijk! Vooral de eerste nacht was zo schattig, ze was zo blij! Ligt heerlijk bij me te pitten en durft ook al onder de dekens, super gezellig
Ik weet niet of het werkt, hier een link naar het filmpje op facebook https://www.facebook.com/video.php?v=821933021197153