Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joyce_ schreef:Zijn ze met pakketpost of brievenbuspost verstuurd? Ik ga nu naar huis!
Hier is het druk druk. Paps is vanmiddag aan zijn knie geopereerd. Maar doordat er ontsteking bij zit, mag hij 3 weken niet lopen ipv 2 dagen. Dus op zoek naar een rolstoel. Want hij gaat zaterdag mee naar truckstar. Maandag pup ophalen. Even kijken hoe we dat oplossen met wandelen. Denk dat zusje maar meerdere keren per dag mee moet wandelen. Aangezien ik aan het werk ben. arabella2000 schreef:hier zijn ze inmiddels binnen en in hun bakje lekker aan het eten:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Voor nu even in dit bakje en zodra ze hier te groot voor worden gaan ze in een grotere bak.
SteffiiY schreef:arabella2000 schreef:hier zijn ze inmiddels binnen en in hun bakje lekker aan het eten:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Voor nu even in dit bakje en zodra ze hier te groot voor worden gaan ze in een grotere bak.
Zo die zijn al groot!
Mijn zusje haar slak is 2 x zo groot. Volgens mij voert ze hem anabolen. Ik weet het niet. Maar Spuk groeide ook niet zo hard.
Mn vader een soort van overtuigd.. Nu mn moeder nog :") Geloof niet dat het werkt.. love_western schreef:Nou ik ben alleen mijn stapkroeg kwijt. Vriend en zijn collega's zijn ook (tijdelijk) hun baan kwijt. Waren 3 kroegen aan elkaar vast. En van 1 is nog maar de helft over. Leuk zo'n pyromaan in de stad. Is al de derde brand op maandag/dinsdag nacht, in een paar weken tijd. En ook precies waar veel geld of spullen met waarde te halen zijn.
Maar graag gedaan.
Ik hoorde het ook al dat er in de stad brand was...
gaan morgen in een andere bak.
.