En vertel eens, welke ga je houden? En ik begrijp dat Duhelo een kitten van je neemt, mag zij pas kiezen wanneer jij zelf een keuze hebt gemaakt (kan ik me zo voorstellen)? En komen er nog meer Bokkers langs voor een kitten? Ben benieuwd!
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 03-05-12 13:10
Wat volgende week nog niet weg is catnap ik wel hoor, geen probleem (Spring ik nu vast op de fiets.. voordat ik in Drenthe ben.... )
Ik hou Nena of Jente en heel misschien Cherry. Dus tussen de 2 dames van Lenthe moet ik nog kiezen maar dat duurt nog effe. En ik moet nog kijken of ik Cherry ook wil houden. Deze 3 dames zijn gewoon niet beschikbaar eerst. Pas als ik het 100% zeker weet komt er weer wat van die dametjes beschikbaar. Duhelo komt inderdaad kijken en nog veel meer anderen. Diegene die een kitten uit mogen kiezen, mogen gewoon kiezen maar die 3 kittens die ik misschien wil houden zijn gewoon niet beschikbaar. Dus ze mogen uit de rest kiezen.
Ik weet niet of ik morgen aan de fotoshoot toe kom, dus ik heb vandaag ook even wat kiekjes gemaakt.
Eerst de bende van Lenthe. Kleine Jente heeft even wat extra zorg nodig, ze blijft wel heel erg achter in gewicht. Ik heb haar nu steeds ff bij me in een fleecekleedje en dan kan ze even lekker wat zachte brokjes (kittenbrok weken in water) eten. Dan zit ze heerlijk te eten dus ik hoop dat de groei er zo inkomt en dat ze lekker begint te groeien. Ze komt wel constant aan, maar gewoon minder dan de rest. Ze is een stuk lichter. Morgen ga ik CB kitten halen en ik heb nog wat dingetjes besteld dus ze kan lekker eten! De motortjes gaan meteen aan als je ze knuffelt, zo lief. Zulke kleine katjes en ze spinnen al megahard!
Met z'n allen in de mand
Nena
Sen Niño
Chocoladebeer San Ragazzo werd door z'n beide zusjes aangevallen
Gelukkig, de foto's doen het weer! Wat leuk om ze bij elkaar te zien. Dan lijken de groten extra groot en de kleintjes extra klein. Ze beginnen nu duidelijk iets eigens te krijgen.
nadita
Geplaatst: 05-05-12 15:14
Aaaah, hebbe, hebbe. Wat is ze prachtig
nadita
Geplaatst: 05-05-12 15:15
Wat twee prachtige nesten heb je Sanne. Geweldig. Ooh, die kleintjes van de rode kater, ben er helemaal weg van. De tabby's trouwens ook. Mooie typjes en prachtig blauwe ogen.