Nero is verveld. Ik zag het al aankomen, gisteren vond ik zijn "vleugelstompjes" ineens groter lijken, ik vroeg me al af hij is toch niet verveld? en hij wilde ook niet eten. Hij heeft me grote vleugels nu ik zal een foto maken als hij is opgedroogd!
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-12 15:22
Hier alvast wat foto's. Heb er meer, maar die moet ik nog even uitzoeken. Je kunt hier iig goed zien hoe hij er nu uit ziet.
Hij is nog steeds meester in onschuldig kijken anders ging foto's van hem maken maar dat was erg lastig, omdat hij de hele tijd naar me toe wilde. Hij wilde weer op me klimmen
Ik heb hem net even gemeten (meetlint erlangs) hij is 8 cm. Hij is nu dus volwassen en zal niet meer groeien.
Een foto van gisteren, toen me opviel dat zijn vleugelstompjes groter waren:
Je kunt hier duidelijk zien dat ook zijn antennes een stuk langer zijn geworden.
Toch zijn zin
Quasi flirty/onschuldige blik
vickylover
Geplaatst: 02-03-12 17:37
ik ben echt zooooo bang voor dit soort insecten . maar hij is toch echt wel super schattig flinke jongen geworden
Wat schattig Mooie foto's! Wij hebben vroeger ook een Bidsprinkhaan gehad... een dame genaamd Stoutie Op een gegeven moment was ze echt reusachtig. Ruim 10cm. Ze is ongeveer een jaar oud geworden en heeft een otheek bij ons achtergelaten Daar kwam natuurlijk niks uit
Haar "kijk niet naar me als ik aan het schranzen ben" look
Wat leuk c_alsemgeest, en het klopt de vrouwtjes worden ong 10 cm lang, de mannetjes zijn wat kleiner. Leuke dame Ik hoop dat Nero nog lang leeft, hij is dan wel volgroeid dus hij zal niet meer extreem lang hebben, maar wie weet.
Nou vandaag heeft Nero weer twee lekkere krekels verorberd hij eet duidelijk sneller (en meer natuurlijk) dan eerst. Hij mocht ook weer even los door m'n kamer lopen en ik had wat water op zijn vaste plant gespoten, ging hij drinken, dat ziet er zo schattig uit heb er een filmpje van gemaakt.
En z'n favoriete spot nu hij weer een stuk groter is kriebelt hij wel wat meer af en toe trouwens
En foto's van laatst toen hij ook zat te eten
Ik vind het zo leuk dat zijn sprieten nu zo lang zijn
Buiten dat ik het beestje ontzettend grappig vindt overkomen en het eigenlijk gewoon n leuk diertje vind, en de sprinkhaan vanaf nu heel anders zal bekijken haha LEUK!
Wil ik ook nog even vermelden dat je echth eel mooie foto's maakt
Liesbeth1994
Geplaatst: 12-03-12 10:40
Ach wat een leuk filmpje en gave fotos heb je weer!!
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-12 14:40
Bedankt beide en nog een foto, beetje slechte kwaliteit maar vond hem wel leuk. Hij lijkt zo toch best groot (nouja, zo klein is hij natuurlijk ook niet )
Nu je het zegt MarlindeRooz jus nu hij wat groter is kriebelt hij ook wel wat meer en die armpjes zijn toch weer wat scherper, toen hij naar mijn gezicht ging hengelen omdat hij er niet goed bij kon mocht hij weer op de plant