Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chel_ schreef:Wat een geweldig topic! Leer er enorm veel van!
De algeneter die je nu gekocht hebt, kun je deze nu zelf blijven houden denk je? Ik heb niet helemaal meegekregen of dit nu eigelijk een soort is wat groter zou moeten zijn of worden (wel meegekregen dattie erg klein is en misschien zo blijft). Met wat voor aquarium ben je ooit zelf begonnen?

.
anneliesdj schreef:Hmm, wen er maar aan, verstoppen zijn ze erg goed in.
Ik heb een Panaque maccus en die zie ik alleen vlak voor het ligt uit gaat of als ik héél lekkere dingen voer, watervlooien bv. Komkommer vind hij erg lekker maar voor groenvoer komt hij zijn hol niet uit, dat blijft wel liggen tot het donker is
Hoe ga je nu je visbestand aanpassen?

madelief88 schreef:Nee, maar als je het echt goed wilt doen (en dat zou ik dan willen), vind ik het een hoop geld.. Heb al wel eerder vissen gehad dat was gewoon een kleine bak, en dat viel wel mee. Maar ik zou echt een grote bak willen (in de toekomst dus) met alles er op en eraan. In mijn huidige huisje is daar ook niet eens ruimte voor
Wat me ook opviel met lezen, al dat verschillende voer enzo, dat is pas ingewikkeld. Hoe doe je dat met voeren, lijkt mij dat als er voer in het aquarium komt alle vissen er op af gaan?
). Voor Peter 'verstop' ik het voer vaak een beetje, neem de vlokjes in mijn tang en stop ze een beetje onder een steen, in zijn grot of achter een plant, op plekken waar de Roodvinnen niet komen.