Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
caro29 schreef:Zijn hier mensen met langharige/halflangharige katten?
Mijn jongste Brit is mix langhaar/korthaar en dat voel je ook aan de vacht. Haar vacht is meer fluffy en langer dan de korthaar. Zij is diarreegevoelig (is ook net een kliko) en heeft constant poep/kattenbak korrels die blijven hangen bij de billen. Knippen jullie dit bij of hoe doen jullie dit? Kat maakt het zelf niet schoon maar is sws een die niet veel wast
caro29 schreef:Zijn hier mensen met langharige/halflangharige katten?
Mijn jongste Brit is mix langhaar/korthaar en dat voel je ook aan de vacht. Haar vacht is meer fluffy en langer dan de korthaar. Zij is diarreegevoelig (is ook net een kliko) en heeft constant poep/kattenbak korrels die blijven hangen bij de billen. Knippen jullie dit bij of hoe doen jullie dit? Kat maakt het zelf niet schoon maar is sws een die niet veel wast
luuntje schreef:Welke krabpalen zijn groot en stevig?
Paal die ik heb wordt flink gemarteld door de dames.
caro29 schreef:Ik heb de ontlasting al laten testen en is ontwormt. Was niks in te vinden. Sinds zij hier is heeft zij het. Volgens vorige eigenaar had zij het daar niet maar dat kan ik niet achterhalen.
Zij eet alles wat zij te pakken kan krijgen en dat is ook niet fijn voor de darmen. Constant voor wisselen is ook geen optie denk ik
marley93 schreef:We hebben een buitenstukje!Het is niet heel groot, maar de kattenkinders zijn er zo blij mee
[ [url=m/rFafXH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tvK2ci.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BiWb3X.jpg]Afbeelding[/url] ]
En even voor het idee van de grootte;
[ [url=m/XyySDk.jpg]Afbeelding[/url] ]
(En dat is ook gelijk bijna mijn hele achter'tuin')
xoranlover schreef:Wat leuk![]()
Uh schatjes… daar moeten de show spullen in…
[ [url=m/SLyTDK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ‘s werelds nieuwsgierigste Somali
[ [url=m/rksMx3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar ze laat zich wel gemakkelijk kammen.
[ [url=m/8qsSOT.jpg]Afbeelding[/url] ]