Marcella, hopelijk is alles oké met Alexia.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marley93 schreef:Oef, George kan ik af en toe wel wurgen. Ik heb onder de waterbak een silliconen placemat liggen (van Simon's Cat) en sinds een x aantal weken geleden heeft hij besloten dat hij af en toe op dat hoekje moet kauwen. Ik wil dat niet hebben, want A) hij bijt het natuurlijk stuk en B) hij trekt die hoek dan ook wat omhoog zodat het bakje wiebelt en morst. Liefst doet hij het in de avond, en dan is mijn energieniveau meestal op z'n laagst en mijn lontje het kortst, wat ook niet leuk is. Niet dat ik sla of schreeuw, maar ik vind het gewoon extra vervelend.
Nou heb ik laatst die placemat erondervandaan getrokken en aan de kant gegooid. Gewoon totaal ergens anders in de kamer. En hij zit er niet aan. Vanmorgen de mat terug onder de waterbak gelegd en hij zit er direct weer mee te kloten. Het zal dus wel gewoon extra leuk zijn door het wiebelen en morsen van het bakje ofzo, anders weet ik het ook niet, maar getverdemme. Dat ding ligt er niet voor niks, want wanneer Fred in één van haar 'ik verzuip mijn speeltje' fases zit, ligt de bak regelmatig op z'n kant en zou mijn laminaat al twintig keer de klos zijn geweest.
Ik twijfel of ik iets vies op het hoekje zal smeren, zoals we anti-nagelbijt voor mensen hebben zeg maar. Alleen dat vind ik dan voor bij het water weer wat minder. Ze moeten wel willen blijven drinken.
Katten zijn leukKatten zijn leuk
Katten zijn leuk
Klis schreef:Visieloze ja? Ik heb vooral het idee dat hij het gewoon heerlijk vindt aanvoelen, dan rubberachtige. Ze krijgen ook matatabistokjes voor de knaagdrang. Waar mogelijk hebben wij inderdaad de kabels weggewerkt, maar dit kan nou eenmaal niet overal.
Klis schreef:Visieloze ja? Ik heb vooral het idee dat hij het gewoon heerlijk vindt aanvoelen, dan rubberachtige. Ze krijgen ook matatabistokjes voor de knaagdrang. Waar mogelijk hebben wij inderdaad de kabels weggewerkt, maar dit kan nou eenmaal niet overal.
Smee__ schreef:Bakjes water gaan hier ook om, maar mijn miaustore fontein krijgen ze never nooit niet omHeb er inderdaad wel een siliconen mat onder liggen omdat Bowie het hilarisch vindt om z'n speelgoedmuisjes te verdrinken
Kabels zijn hier ook niet veilig. Dat van die visolie heb ik gelezen inderdaad!