Dapper de sneeuw bekijken.
Azula wilde niet naar buiten en Beifong was binnen 2 minuten weer binnen.
Het is druk op mijn schoot.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
njiloj schreef:Ik ben opzoek naar een vriendje voor onze Moonie.![]()
[ [url=m/tgtN4W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ons kleine blije ei word volgende maand een jaar, en we willen er graag een kitten bij. Hij is nog steeds super speels, (het ras is erg laat volwassen heb ik mij laten vertellen) en ik heb het idee dat hij zich af en toe toch verveeld.
Ivm allergie van mij en karakter van hem willen we er weer graag een exoot bij.
We zijn echt gevallen voor het ras.
Maar man! Die zijn moeilijk te vinden.
Ik ben nu bijna 3 maanden opzoek, en ik heb 1 poesje gevonden op 4 uur rijden, en 2 katertjes in Duitsland wat nog verder voor ons is. (Die vielen al af wat betreft te korte snuit)
Ik heb nu contact met een cattery in België. Zij verwachten volgende week een nest. En als de kittens er zijn, willen we gaan kijken.
Het duurt dus nog even, maar iemand nog tips om op te letten?
xoranlover schreef:njiloj schreef:Ik ben opzoek naar een vriendje voor onze Moonie.![]()
[ [url=m/tgtN4W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ons kleine blije ei word volgende maand een jaar, en we willen er graag een kitten bij. Hij is nog steeds super speels, (het ras is erg laat volwassen heb ik mij laten vertellen) en ik heb het idee dat hij zich af en toe toch verveeld.
Ivm allergie van mij en karakter van hem willen we er weer graag een exoot bij.
We zijn echt gevallen voor het ras.
Maar man! Die zijn moeilijk te vinden.
Ik ben nu bijna 3 maanden opzoek, en ik heb 1 poesje gevonden op 4 uur rijden, en 2 katertjes in Duitsland wat nog verder voor ons is. (Die vielen al af wat betreft te korte snuit)
Ik heb nu contact met een cattery in België. Zij verwachten volgende week een nest. En als de kittens er zijn, willen we gaan kijken.
Het duurt dus nog even, maar iemand nog tips om op te letten?
Even ik zou als ik bij een cattery kom echt vanalles willen weten.
Hoe worden de katten gehouden? Lopen ze in huis? zitten ze apart op een kamer? Zitten ze in hokken (en ja dit gebeurt nog steeds)?
Zijn er andere dieren in huis? Hoe lopen die erbij? Schone ogen en oren? Zien ze er goed verzorgd uit?
Mama ook is ze niet heel mager? Is ze met de kittens bezig?
Hoe is ze naar jullie toe? Komt ze op je af? Of is ze bang?
Hoe gaat de fokker om met de katten? En hoe reageren de katten (volwassenen en kittens daarop).
Staat er voer? Staat er water? Ruikt het fris?
Ik zou ook willen weten wat ze voeren. Hoe ze werkeb met entingen en chip.
Zijn er testen gedaan? Zo ja mag je die zien of krijg je die ook mee?
Met hoeveel weken mogen de kittens het nest verlaten? Krijgen ze voer mee?
En dan persoonlijk je gevoel. Heb je een goed gevoel bij die fokker?
Ik andersom als fokker vind het heel belangrijk om een goed gevoel te hebben over een koper dus ben open en eerlijk. Vertel over je huidige kat. Hoe het karakter is en wat je belangrijk vind in het karakter van een kitten.
Ik laat mensen in principe altijd zelf kiezen maar ik geef wel advies als er andere katten in het spel zijn. Ik ken ze tenslotte en zij zien ze maar eventjes.
Tot zo ver mijn epistel haha. Als je nog vragen hebt dan mag je ze altijd stellen.
luuntje schreef:Glove sterkte met krolse kat nummer 2.
Marley, grote kans dat het elastiek eruit komt met de ontlasting.
Yinthe,spannend maandag.
Ik hoop dat de dierenarts snel belt met goed nieuws en dat ze snel opknapt.
Hier mogen de dames niet op het aanrecht en op de tafels.
Omapoes doet dat braaf.
Siamezen staan op tafel als er iets anders op ligt of staat, want dat heeft inspectie nodig.
Zoon zat laatst te eten en kon Beifong bijna uit zijn bord vissen.