Haha, Xoran, ja alles wat 'nieuw' is, is natuurlijk het leukst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveGlove schreef:Ik bem inderdaad ook ziek. Het is veel beter met katjes in de buurt.
Gisteren kon ik alleen maar op de bank liggen en niks doen. Zelfs op mijn telefoon kijkej ging bijna niet. Vandaag ben ik er al heel wat beter aan
eilleen333 schreef:LoveGlove schreef:Ik bem inderdaad ook ziek. Het is veel beter met katjes in de buurt.
Gisteren kon ik alleen maar op de bank liggen en niks doen. Zelfs op mijn telefoon kijkej ging bijna niet. Vandaag ben ik er al heel wat beter aan
De katjes geven was passieve afleiding. Ik kon gister en vanmorgen inderdaad ook vrijwel niets. En af en toe krijgt Minty de zoomies en vliegt er ineens een knorrend katje rond. Ze is zo schattig! En dan later spinnend naast je in slaap vallen. Voordeel van een katje: je hoeft ze niet perse uit te laten in tegenstelling tot een hond
marley93 schreef:Hier hadden ze na de eerste ontworming ook gelijk spoelwormen in de ontlasting (ze kwamen van de boerderij dus daar was nog helemaal niks ingegaan). Ik ging zowat over mijn nek, had ik niet van mezelf verwachtMaar gatver wat vind ik dat een smerig gezicht.
Rambogirl schreef:Weet iemand of je je katten achter het behang kan plakken?
Ik had gisteren een reep chocolade, tuc en een pakje van 4 roomboter cake plakjes in mn tas gedaan.
Thuis staat mn tas altijd op de grond bij de trap.
Heeft die Cash mn tas opengebroken, het pakje cake plakjes gejat en in zn stash onderin hun ton gesleept. Helemaal opengebroken.
Dus en ik heb geen cake waar ik wel zin in had, en ik heb straks een kat die aan de schijt is omdat tie alles jat wat los en vast zit.
luuntje schreef:Glove fijn zo’n nachtbraker.
Zij slapen overdag en jij hebt van alles te doen.
Wij hebben 2 kattenbakken in de woonkamer staan.
Zussen zaten net samen op 1 bak. Waarom?
LoveGlove schreef:Rambogirl schreef:Weet iemand of je je katten achter het behang kan plakken?
Ik had gisteren een reep chocolade, tuc en een pakje van 4 roomboter cake plakjes in mn tas gedaan.
Thuis staat mn tas altijd op de grond bij de trap.
Heeft die Cash mn tas opengebroken, het pakje cake plakjes gejat en in zn stash onderin hun ton gesleept. Helemaal opengebroken.
Dus en ik heb geen cake waar ik wel zin in had, en ik heb straks een kat die aan de schijt is omdat tie alles jat wat los en vast zit.
Ik vraag me dat ook wel eens af. Nina vannacht ook. Maakte me om 3 uur wakker door de helft van mijn nachtkastje op de grond te gooien. Dus ik haar buiten onze slaapkamer gedumpt, gaat ze ook nog de helfr van een van de schappen in de kast op kantoor op de grond gooien![]()
Toen heb ik haar een minuut of 10 in time out gezet in de woonkamer. Daarna was het goed
Ohja Blacky kneed ook wel eens op mij. Heel lief, maar ook pijnlijk
luuntje schreef:Glove dat is niks een kat die ‘s nachts zo in de weer is.
Als vaste tijden werken met eten geven, doen
Hier staan er 24 uur per dag brokken.
Beifong eet ze alleen met vlees erdoor.
Tancreda4 schreef:Nadat ik 2 weken terug m'n 'oudje' heb moeten laten inslapen, is m'n jonkie vandaag opgenomen in de kliniek.... Hij was niet helemaal zichzelf dus wilde hem na laten kijken. En vanaf toen is het eigenlijk heel snel slecht gegaan. Op dit moment is hij stabiel, maar hij blijft nog een nachtje bij de da en dan halen we hem morgen op en gaat hij naar een andere kliniek voor een hart echo omdat ze een hart probleem vermoeden.... Ik hoop zo dat hij er doorheen komt