Hopelijk lukt het wel met Regenwater! Als het echt van die oerbeestjes zijn, lijkt met het zo ie zo een beetje raar dat er gedemiraliseerd (?) in moet, want dat was er heel veel miljoen jaar geleden ook niet
er was vanochtend een aflevering van pokémon (ja ik weet het, héél erg maar ik had totaal nikste doen ) en daar zat een pokemon bij die op een triops leek
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Ja er is genoeg regen gevallen De bak met water staat, tempratuur is oke inmiddels (mag ook wel na 2 dagen ) nu dus eitjes er in! Ik zal kijken of ik straks een foto kan maken van de opstelling, heel saai, niks van verwachten, gewoon een bak met water
nee, ik stap daar maar helemaal van af! Ten eerste is die bak niet verplaatsbaar, dan buigt ie om Ten tweede vind ik het irritant dat je niet vanaf de zijkant kan zien of iets wel of niet zwemt
Schaam me dood, bak met water staat er al, maar kennelijk vind ik het te veel moeite om het zakje er in leeg te kiepen Dat zal ik nu meteen maar eens gaan doen!