Heb net de eerste foto’s er nog eens bij gepakt ter vergelijking. Amper te geloven. Van lelijk eendje lijkt hij echt te gaan veranderen in een prachtige zwaan
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 10-07-21 16:28
En of dit topic nog niet lief genoeg is gooi je er ook nog even puppy foto's bij....
Truus, ik vind het ook onvoorstelbaar hoe ver hij al gekomen is. Ik pak nog vaak dat eerste filmpje erbij... gewoon in te kijken hoe klein en kwetsbaar hij was. En hij is toch nu echt al best een stoere sterke vogel.
Als ik weet welk pupje van ons wordt zal ik meer foto's plaatsen
Maflinger, dat teentje spalken is besproken met de dierenarts. Maar we dachten dat zijn hele voet zou lijden onder en eventueel spalken. En omdat die voet toch al zo kiept besloten het zo te laten en zelf te kijken wat het gaat doen ik probeer hem wel elke keer bewust te helpen met zijn teentje goed zetten als hij zich vast pakt.
Bootsiebob, speciaal voor jou een foto van zijn hoofd! De eerste veertjes komen heel langzaam door!
En nog even een filmpje van ons vaste avond ritueel. Hij mag op schoot terwijl ik tv kijk. Hij gaat er echt al lekker voor liggen, en dan maar lekker knuffelen
Ik wilde deze ook even delen. Hij begint echt te kletsen in zichzelf. Als ik even wat moet doen en niet op hem kan letten moet hij even zijn kooi in. Maar hij vermaakt zich prima met al zijn verhalen
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.