Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alleen weet ik niet of het met de andere kat samen kan en of m'n ouders het er ook mee eens zijn. Maar wel echt veel te lief en schattig

Nu nog naamloos, ben al druk aan het denken maar leuke suggesties zijn altijd welkom!

Maar het maakt de uitleg over kittenoogjes wel compleet.
Maar het gaat super! Ze worden zó snel groot!
Wil van de week proberen om eens buiten met daglicht wat foto's van ze te maken. Ze zijn nu 9 weken, de eerste gaan komend weekend (10 weken) al naar hun nieuwe personeel!
Kiska (en Kisa ook, die gebruik ik als koosnaampje
) betekent meisje in het Russisch, ze is ook zo'n poppetje dat ik dat heel toepasselijk vond
Als ze door heeft dat ik ergens zit is ze er ook meteen bij, zo gezellig

Want een 10 minuten later was Oscar besproken. Bij check, check dubbel check waren ze er echt heel zeker van, ze wilden Oscar echt heel erg graag een plekje geven. Hij stond overigens dezelfde avond nog op facebook als nieuw lid van hun gezin en kreeg meteen een naam, dus het was echt heel serieus
Ze hebben ook al meerdere katten, dus ze weten in ieder geval goed waar ze aan beginnen
Oscar is een echte vrijdoos, ligt het liefst lekker bij je op schoot, ook als hij speelt, daarmee maakt hij het soms lastig voor zichzelf, omdat spelen op schoot soms wel ietwat krap is... 

Wat een stoer wijffie is dat joh! Laatst heeft ze nog 1 van de hondjes op d'r neusje gemept, die kwam blijkbaar te dichtbij naar haar zin
Ze gaat overal op af, onderzoekt alles en pakt alles aan. Als je het hebt over kattekwaad... Dan heb je het over Masha
Ben blij dat zij bij een jongere kat terecht komt, denk dat ze dat ook echt nodig heeft. 
Is erg afwachtend, maar als hij eenmaal door heeft dat het oke is dan wentelt hij zich in liefde en knuffels

) en gaat nu naar een klant van mijn huisgenootje. Een ontzettend lief mens die heel veel thuis is. En dat is fijn voor Boris, want Boris wil heel erg veel aandacht. Hij wil het liefst de hele dag samen met je op pad. Maakt ook niet zo heel veel uit met wie, als het maar gezellig is! Boris helpt ook altijd heel trouw bij het schoonmaken van de kattenbakken, dat is echt zijn taak, helpen om het grit door het schepje te krijgen... Ik heb hem nog maar niet verteld dat het zonder zijn hulp veel praktischer en sneller zou gaan, hij voelt zich nu zo belangrijk

ze zijn prachtig ! bedankt voor de update !