Blauwe Rus Anushka drachtig, update p.6, bevallen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Blauwe Rus Anushka drachtig, update p.6, bevallen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 11:53

Hahahaha je bent duidelijk aangenomen als personal assistant van dit mannetje! <3

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:09

Lief!
Hij heeft z'n charmes gebruikt.. Dikke match! Hij heeft geluk dat je gezwicht bent.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:28

Ach wat ontzettend lief! Ik zou ook wel echt graag zo'n klein katje er bij willen bij mij thuis <3 alleen weet ik niet of het met de andere kat samen kan en of m'n ouders het er ook mee eens zijn. Maar wel echt veel te lief en schattig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:38

Awh je bent gekozen ♡ , super leuk dat hij blijft

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 12:22

Ja, ik ben echt gekozen en ik ben ook echt verschrikkelijk verliefd <3 :o

Nog maar weer eens foto's gemaakt :D

Deze knappe kerel is waarschijnlijk gereserveerd voor een vriendin van mij, of hij, of de andere kater :)
Afbeelding

Dit is de andere kater :)
Afbeelding

Ons hele knappe meisje welke nog beschikbaar is
Afbeelding

En onze andere knappe dame, ook nog beschikbaar :)
Afbeelding

Mijn lieve ventje :+: Nu nog naamloos, ben al druk aan het denken maar leuke suggesties zijn altijd welkom!
Afbeelding

Dit is Boris, hij heeft al nieuw personeel :)
Afbeelding

En als laatste Pippin, hij is van mijn huisgenootje en blijft dus bij ons in huis wonen :)
Afbeelding

Met deze foto wilde we graag het verschil in grootte van het koppie laten zien tussen Boris en het meisje
Afbeelding

Helaas verstopte Boris zich, maar onze dame ging er wel even heel mooi bij zitten <3
Afbeelding

Enjoy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:31

Hihihi die schele oogjes! Oh ze zijn echt te leuk! Vooral Pipin met die donkere oortjes! Zit hier onwijs weg te smelten.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:37

Nou, die schele ogen vielen mij ook al op :') blijft dat zo?? :oo

Hou jij het katertje met de "probleem" oogjes?? Dan zou je een naam met eye kunnen bedenken.....

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:44

Alle kittens worden geboren met dichte ogen. Wanneer deze voor het eerst open gaan zijn dit vaak schele oogjes. Dit blijft niet zo. Na de doorontwikkeling van oogzenuwen en oogspieren komen de oogjes 'recht' te staan en kijken (de meeste) kittens niet meer scheel :)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:50

Tot de dichte ogen uitleg was ik ook gekomen :')
bedankt voor je uitleg...

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 20:03

Dat begrijp ik :P Maar het maakt de uitleg over kittenoogjes wel compleet.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:53

naar buiten toe scheel kijken is niet erg, wel naar binnen toe ;)

stalmilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:56

Leuk dat je er 1 houd

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 01:51

Aaa zoo lief. Zou mooi bij onze gesteriliseerde kater Mikey passen alleen zijn mijn vriend en ik overdag niet thuis.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-14 10:12

Ah, dat dat scheel kijken met de ontwikkeling van het oog te maken had wist ik ook nog niet, weer wat geleerd :)

Heb van het weekend weer eens wat gefilmd, geen spektakel, gewoon gezellig :)

Mjelle_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:18

Och wat een skatjes! <3

Enjoy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:42

Ik vind deze leeftijd zo leuk, net van die op afstandbestuurbare katjes, met staartjes als antenne :)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 11:53

Filmpje van een paar dagen terug, ik ben zo hopeloos verliefd op alle 7 <3

gezienanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:46

Wat een schatjes! Mijn kat kijkt nog steeds scheel en is inmiddels drie denk ik haha. Maar ik hou der wel van.

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 20:47

Hoe is het nu met de kinders ?

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-14 17:36

Wat leuk dat je er naar vraagt! Ik hou facebook erg actief bij, bokt schiet er een beetje bij in. Vanaf je telefoon is het zo makkelijk filmpjes en foto's plaatsen op facebook :o Maar het gaat super! Ze worden zó snel groot! :oo Wil van de week proberen om eens buiten met daglicht wat foto's van ze te maken. Ze zijn nu 9 weken, de eerste gaan komend weekend (10 weken) al naar hun nieuwe personeel!

Zal ook een foto update doen :)

Dit is Kiska, zij mag bij mij blijven. Eerst zou ik 1 van de grijze katertjes houden, maar daar kwam uiteindelijk zo'n fijn baasje voor en ik ben meer poezenmens, vooral nu ze nog wat meer ontwikkelen merk ik dat Kisa ook echt helemaal mijn meisje is <3 Kiska (en Kisa ook, die gebruik ik als koosnaampje :) ) betekent meisje in het Russisch, ze is ook zo'n poppetje dat ik dat heel toepasselijk vond :)
Kiska vind alle aandacht fijn, het is echt zo'n heeeerlijk spinnepoesje! Als ze me ziet roept ze meteen dat ik echt even komen moet en als ik haar dan kom aaien dan spint ze de oren van m'n hoofd :)) Als ze door heeft dat ik ergens zit is ze er ook meteen bij, zo gezellig <3
Afbeelding

Deze meneer is Pippin, hij wordt het katje van mijn huisgenootje. Pip is een echte stoere kerel die geen nood heeft aan knuffels, hij wil graag spelen en ruig doen. Maar op zijn tijd is een knuffel toch ook wel lekker ;)
Afbeelding

Oscar was de laatst beschikbare, maar had wel ineens heel snel een huis gevonden. Ik had een vriendinnenavondje en 1 van die meiden stuurde foto's van de kittens naar een kattengekke kennis van haar om hem een beetje jaloers te maken. Dat lukte denk ik ;) Want een 10 minuten later was Oscar besproken. Bij check, check dubbel check waren ze er echt heel zeker van, ze wilden Oscar echt heel erg graag een plekje geven. Hij stond overigens dezelfde avond nog op facebook als nieuw lid van hun gezin en kreeg meteen een naam, dus het was echt heel serieus :) Ze hebben ook al meerdere katten, dus ze weten in ieder geval goed waar ze aan beginnen :) Oscar is een echte vrijdoos, ligt het liefst lekker bij je op schoot, ook als hij speelt, daarmee maakt hij het soms lastig voor zichzelf, omdat spelen op schoot soms wel ietwat krap is... :+
Afbeelding

Masha gaat naar een jong gezin die al een poesje hebben van 7 maanden oud. Als ik het goed heb is dat de buurvrouw van een bokker!
Masha is de kleinste van het stel, maar alleen maar in formaat ;) Wat een stoer wijffie is dat joh! Laatst heeft ze nog 1 van de hondjes op d'r neusje gemept, die kwam blijkbaar te dichtbij naar haar zin :(:) Ze gaat overal op af, onderzoekt alles en pakt alles aan. Als je het hebt over kattekwaad... Dan heb je het over Masha :)) Ben blij dat zij bij een jongere kat terecht komt, denk dat ze dat ook echt nodig heeft.
Afbeelding

Broes is vernoemd naar Bruce Springsteen, lekker stoer dus. Hij gaat naar een vriend van een kennis van mij. Broes is de zwaarste van het nest, maar dat zie je er niet aan af. Hij is wat verlegen, maar o-zo lief! Wil heel erg graag gewoon lekker bij je zijn, ook een echt spinnepoesje <3 Is erg afwachtend, maar als hij eenmaal door heeft dat het oke is dan wentelt hij zich in liefde en knuffels :+:
Afbeelding

Boris zou eerst eigenlijk mijn ventje worden (voor de oplettende lezer, ja, Broes was ooit Boris, lang verhaal ;) ) en gaat nu naar een klant van mijn huisgenootje. Een ontzettend lief mens die heel veel thuis is. En dat is fijn voor Boris, want Boris wil heel erg veel aandacht. Hij wil het liefst de hele dag samen met je op pad. Maakt ook niet zo heel veel uit met wie, als het maar gezellig is! Boris helpt ook altijd heel trouw bij het schoonmaken van de kattenbakken, dat is echt zijn taak, helpen om het grit door het schepje te krijgen... Ik heb hem nog maar niet verteld dat het zonder zijn hulp veel praktischer en sneller zou gaan, hij voelt zich nu zo belangrijk ;)
Afbeelding

Bob gaat naar een vriendin van mij, erg leuk, kan ik hem nog eens zien! Bob trekt grappig genoeg iets meer naar mijn huisgenootje toe dan naar mij, net als Pippin overigens. Zij heeft dan ook nog best heel lang tussen Bob en Pippin getwijfeld. Ook Bob komt op zijn tijd graag knuffelen, maar is ook veel zelf bezig. Maar geaaid worden vind hij altijd fijn, dat mag altijd :))
Afbeelding

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:16

<3 ze zijn prachtig ! bedankt voor de update !

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:29

Wat een enorm knappe katten kindjes Danielle!

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:06

Wat zijn ze geweldig mooi geworden. Je hebt er veel werk aan gehad, maar het is het ook echt waard geweest.

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 20:50

Wat fijn dat ze allemaal een mooi plekje hebben gevonden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 22:43

Schattig zijn ze en bloedmooi!
Masha gaat niet naar buurvrouw van een bokker,maar naar een heel goede vriendin van een bokker :j
En die vriendin in kwestie is echt de dagen aan het aftellen hihi