sterkte
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
niet leuk...
. Hopen dat de andere kleintjes sterk genoeg zijn. Het weer is de afgelopen dagen ook wel extreem geweest. Cayenne schreef:Ik zit al steeds te denken over wat ik misschien anders had kunnen doen, maar ik kan echt niets bedenken![]()
Heb het jong nog goed bekeken en de eerste veerpennetjes kwamen net doorZo zonde!
Ik heb nu de neiging om de andere twee ieder uur te controleren, maar dat kan natuurlijk niet.
Pff, hopelijk blijft de rest gezond en komt ei nummer 4 ook netjes uit.

Ze zijn ook heel actief!
Maar mocht ei nr 4 toch besluiten om uit te komen, dan gaat het uiteraard beschuit met muisjes worden

) en jong nr 2 en 3 zaten er fris en fruitig bij. Maar goed, dat zegt blijkbaar niets want gisterochtend zat het nu overleden jong ook gewoon actief overeind
Cayenne schreef:Dat het in ieder geval een kind van de ouders is :+![]()
Het zal in ieder geval gele vleugelrandjes hebben denk ik, net als de ouders.
Maar hoeveel geel er nog meer opduikt ligt kan ik nu nog niet zeggen. Daar is het nog een paar dagen te vroeg voor![]()
De ouders dragen in ieder geval een flinke geelfactor en geven dit ook door aan de jongen. Ik noem ze niet voor niets altijd kanaries
Wenste je ook veel sterkte met het verlies van de kleine. Ookal heeft het misschien niet lang geleefd...toch verheug je je al vanaf het eerste moment op jaren vol plezier met de kleine

Die moeten toch binnenkort nieuw
Dit is een mooi excuus