De oogjes zijn nog niet helemaal open maar ik spotte net bij Lily al een kiertje! Dus morgen zal het wel zo ver zijn. Lois nog geen kiertje gespot maar die zal er wel achteraan komen.
Ik ben wel erg nieuwsgierig hoe ze er nu uitzien...hint hint
Thesserd
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-14 16:55
Haha sorry allemaal. Maar nu EINDELIJK een foto update ik ga zometeen een weekend weg, dus ik het net een uur vrij om in daglicht foto's te maken. Normaal werk ik overdag en kan dat dus nooit
Nu bijna 3 weekjes oud Tandjes komen al door, ze lopen al heel aardig en ze spelen al met elkaar. Als we nu naast de werpkist staan zijn we niet meer onopgemerkt haha, zo gauw ze ons zien worden ze wild
ooooohhh!!!!!!!!!!!!!!!! wat een poepjes zijn het!
Mondy
Geplaatst: 31-01-14 17:05
ooohhh dit zijn nu echt van die puppy's die eeuwig pup moeten blijven....... Gaan ze mee met je weekend weg... zo nee... hoe kun je je nou van zoveel koetsiewoetsiedoepsie schattigheid weghouden
Hahaha thanks allemaal xD Nee, ze gaan niet mee Ik woon nog thuis hè, dus pa en ma passen gewoon op haha
Ik kan er wel de hele tijd naar kijken ja, echt heeel leuk zijn ze nu. Volgende week wordt het terror denk ik lois begint nu al in m'n hand te bijten haha xD
Pandora2
Geplaatst: 31-01-14 17:11
Oooohhhhh...allebei hebbennnnnnnnn!!! Wat een heerlijke beertjes ! Ben helemaal feliefd
akishino
Geplaatst: 31-01-14 17:12
Ooooh geweldig!!! Dat witte streepje onder Lois haar kin. Ik denk dat ik een favoriet heb