Zo, die van Lenthe zijn vandaag al 3 weken en die van Tessa morgen 6 weken. Tijd voor foto's!
Lenthes kids doen 't super. Ze wandelen door m'n hele slaapkamer, Lenthe wil ze nog niet beneden in de kittenren. Dus het moet nog maar even zo. Ze hebben wel nog een beetje vieze oogjes steeds, maar dat maak ik steeds schoon en wordt al een stuk beter. Ik nam ze even één voor één mee naar beneden voor een foto'tje. Als ze op de bank lagen werden ze meteen geadopteerd. Of door Tessa, of door één van de Tessabeebs.
Nena Rêve
Nena en Tessa
Sen Niño
Sen Niño werd hier geadopteerd door een van Tessa's kleintjes. Die kwam erbij liggen en begon hem te wassen.
San Ragazzo
Jente Aisling
Lessie
Geplaatst: 28-04-12 17:04
Wat zijn ze schattig!
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-12 17:08
Tessa's beebjes zijn morgen 6 weken. Ze zijn echt zoooooo lief en zoooooooooo terror!
Cherry
Prince
Lotte wilde niet. Zij liep er steeds grommend met haar prooi vandoor (verenstokje)
ooooo wat zijn ze lief! Ik ga hier nog even zeuren en dan plannen we nog een datum om te kitten knuffelen!
RoWi
Geplaatst: 28-04-12 23:49
Ooh ze zijn echt prachtig! En haha, Lotte: 'Zeg, schiet nou eens op. Ik heb hier geen tijd voor. Ik moet op jacht!' Ik laat de foto's ook steeds aan mijn moeder zien, wij zijn fan!
LittleWillow
Geplaatst: 29-04-12 11:06
Oh ze worden steeds leuker! En zo lief die foto met het lichte en het donkere neusje bij elkaar..!
Het is één grote gezellige bende inmiddels. De fotostudio is ingericht voor de kittens, zodat ze daar 's nachts in kunnen en als wij er niet zijn. Lenthe zit daar nu sowieso met haar kittens omdat de overgang van boven naar beneden anders zo groot is. Mamapoezels vinden het niet zo leuk als ze meteen het hele huis moeten overzien met hun kleine kindjes, dus ze mag eerst even aan beneden wennen in die ruimte. Als ze allemaal samen zitten is het écht één wirwar van kittens. Mini's liggen bij Tessa aan de tiet, de "grote" kittens liggen in allemaal in de werpkist met alle mini's ertussen. Tessa sleept alle kittens (incl die van Lenthe) steeds weer naar mandjes etc. Het is echt een grote gezellige fluffy kittenbende. Zó lief om te zien dat die kleine witte bolletjes tussen die grote monsters liggen. De monsters zitten nu gewoon in de kamer en hangen weer overal als spidercatjes aan of klimmen via m'n broek omhoog en vallen op schoot in slaap. Wat een feest hier De kleintjes van Lenthe begonnen gister ook al te eten! De dikke San Ragazzo wilde eerst de Taste of the Wild brok (volwassen) gaan eten, toen heb ik hem maar even kittenbrokjes voorgezet en dat begon 'ie ook al op te eten. De kittens van Tessa eten alles, heeerlijk