Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xoranlover schreef:Die herplaatser die bij jou komt heeft niesziekte?
Dan zou ik daar geen andere katten bij laten komen gewoon voor de zekerheid. Ik weet dat er dierenartsen zijn die zeggen dat het wel kan als de andere geënt is. Maar ik persoonlijk zou dat risico niet nemen.
LoveGlove schreef:Dan heeft ze waarschijnlijk wel chronische niesziekte. Heeft die van mij waarschijnlijk ook. Laat ik het zo zeggen: een enting tegen niesziekte werkt vergelijkbaar met een corona enting. Het maakt de kans voor katten om elkaar te besmetten en er heel ziek van te worden veel kleiner, maar nooit 0. Dus ik zou zeggen, her is wat je moeder kiest. De kans dat niesziekte bij de andere twee komt is er nog steeds, al issie vrij klein.
CalipsoLover schreef:LoveGlove schreef:Dan heeft ze waarschijnlijk wel chronische niesziekte. Heeft die van mij waarschijnlijk ook. Laat ik het zo zeggen: een enting tegen niesziekte werkt vergelijkbaar met een corona enting. Het maakt de kans voor katten om elkaar te besmetten en er heel ziek van te worden veel kleiner, maar nooit 0. Dus ik zou zeggen, her is wat je moeder kiest. De kans dat niesziekte bij de andere twee komt is er nog steeds, al issie vrij klein.
Ja die heb ik nogal gehoord. Ik ga ze dan zeker niet meenemen wanneer ze symptomen heeft.
luuntje schreef:Glove het komt goed. Hou vol
Ik droomde vannacht dat Azula kittens had, dekkater was een siamees.
Een kitten was schildpad en een grijs en 3 siamees. Zo vaag.