Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Glove, sterkte.
Bij Azula heeft de krolsheid 10 dagen geduurd.
Zo trots op Azula en Beifong, samen op schoot.
[ [url=m/UbYlNQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kn8rretje schreef:xoranlover schreef:Och Minty weer een beetje bijgekomen.
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar je logé.
Hier hebben we eindelijk de nieuwe krabpaal voor de kattenkamer.
Opzetten is wel een ding met 3 nieuwsgierige dames. Vooral Elani zat er al in voordat ik iets vast kon zetten![]()
[ [url=m/cNZGZM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ymodzc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aGsfnK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vPBYEr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G6Uu25.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een mooie krabpaal, ik heb er helaas geen plek voor. Maar ach hier liggen ze toch liever op de kussens voor de honden of op de bank haha.
Ik heb een vraagje aan jou, ik geef ze nu Wild Freedom qua eten. Maar ergens heb ik voorbij zien komen dat jij ook wel Happy Cat adviseert?
Ik wil graag het beste voor mijn katjes qua droogvoer, dus vandaar dat ik jou om advies vraag.
Tancreda4 schreef:Bedankt allemaal. Idd wel ech moeilijk. Maar ik troost mij met de gedachten dst hij toch 7 maanden een warme mand en liefde heeft gekend. Van oude knar die alleen sliep zien opbloeien naar een wannebee jonge God die achter balletjes aan rende, of ging stoeien met z'n jonge vriend
xoranlover schreef:Kattenkrabber?
eilleen333 schreef:Heel veel sterkte! Heel verdrietig. Het is wel heel fijn voor hem dat hij nog lekker heeft mogen genieten van een liefdevol huisje.
Wat heeft hij precies aan het gebit? Is het verwijderen van de tanden en kiezen geen optie meer?
Echt heel erg sneu! Heel veel sterkte!
Tancreda4 schreef:eilleen333 schreef:Heel veel sterkte! Heel verdrietig. Het is wel heel fijn voor hem dat hij nog lekker heeft mogen genieten van een liefdevol huisje.
Wat heeft hij precies aan het gebit? Is het verwijderen van de tanden en kiezen geen optie meer?
Echt heel erg sneu! Heel veel sterkte!
Nee helaas geen optie meer, die zijn er al grotendeels uit. Evenals een operatie aan de speekselklieren gehad. Het zijn niet alleen de tanden, maar het gehele bekje en de keel. Antibiotica, en andere medicatie , niets helpt meer helaas
luuntje schreef:Glove wat een slim idee.
xoranlover schreef:Kn8rretje schreef:
Wat een mooie krabpaal, ik heb er helaas geen plek voor. Maar ach hier liggen ze toch liever op de kussens voor de honden of op de bank haha.
Ik heb een vraagje aan jou, ik geef ze nu Wild Freedom qua eten. Maar ergens heb ik voorbij zien komen dat jij ook wel Happy Cat adviseert?
Ik wil graag het beste voor mijn katjes qua droogvoer, dus vandaar dat ik jou om advies vraag.
Happy cat is prima voer maar wild of freedom ook. Ligt een beetje aan wat je belangrijk vind met voeren en dan ook wat je katjes goed eten. Graanvrij vind ik belangrijk. Hoog vleesgehalte (geen slachtafval) en flink wat eiwitten. Als je daar naar kijkt en dan een aantal voeren selecteert en kijkt wat je katten lekker vind dat zit je wel goed.
Nu is droogvoer niet mijn hoofdvoer en krijgen ze hier voornamelijk vers vlees en dergelijke.
@tancreda4 heel veel sterkte nooit leuk. Ik zou even wachten met een nieuwe kat. Kijk hoe je andere kat reageert (katten rouwen ook) en dan beslissen. En ik vind het heel moedig van je dat hier nu al over na denkt, hoe moeilijk het is.
Smee__ schreef:Ik ben nu aan het overstappen naar Nutrivet Inne sterilised. Ook graanvrij, mooi hoog in eiwitten en voor een brok voor gecastreerde katten ook niet te hoog qua koolhydraten.
Voor de Purizon voerde ik Power of Nature en dan de meadowland mix. Op papier echt een super brok maar Bowie deed het er helaas niet goed op.
marley93 schreef:Gaaf gedaan, Love!En leuk dat ze het gelijk gebruiken ook. Hier had ik ook een kartonnen krabding zodat ze niet alleen aan de muur een krabpaal hadden maar ook beneden, maar de voorkeur ging toch uit naar de bank. En momenteel mijn yogamat. Nou ja, goed excuus om binnenkort een nieuwe aan te schaffen.
Ik had bij Zooplus eindelijk matatabisticks besteld. Vooral omdat George de neiging heeft om op zijn speeltjes te knauwen. Dus ik dacht, misschien dat hij zo'n stokje lekker vindt.
Nou.
Mijn god.
Ik zette de gesloten doos op tafel, draaide me om om de gangdeur dicht te doen en toen ik me een seconde later terug omkeerde, zat hij de doos praktisch al uit te pakken. Ik heb hem toch maar even geholpen met een schaar, want plakband, en het moment dat de eerste flap open ging, dook hij er al in. Toen zijn hoofd weer uit de doos popte, stonden zijn ogen op standje zwart gat.
En dan zaten de stokjes nog in de verpakking.