Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kn8rretje schreef:luuntje schreef:Eileen hoe is de operatie gegaan van`minty?
Knorretje wateen mooi trio heb je.
Komen ze uit hetzelfde nest?
Ja opstaan met een kat op schoot is verboden.
Ze komen niet uit hetzelfde nest, maar wel bij dezelfde mevrouw.
@Eileen:
Ik heb vorige week maandag Yoshi en Miso laten steriliseren, vooral Miso was ook behoorlijk van de wereld. Soort van slapen, maar heel onrustig. Ze hadden ook een kattenpakje aan, maar dat ging echt helemaal niet. Die kregen ze zelfs uit, toen ik dat helemaal afgelaten had werden ze meer zichzelf.
xoranlover schreef:Och Minty weer een beetje bijgekomen.
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar je logé.
Hier hebben we eindelijk de nieuwe krabpaal voor de kattenkamer.
Opzetten is wel een ding met 3 nieuwsgierige dames. Vooral Elani zat er al in voordat ik iets vast kon zetten![]()
[ [url=m/cNZGZM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ymodzc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aGsfnK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vPBYEr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G6Uu25.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tancreda4 schreef:De oudere kater die ik in augustus heb geadopteerd moet ik helaas nu al laten inslapen... Hij heeft zoveel pijn aan z'n bekje en behandelingen slaan niet aan. Zo verdrietigGaat me echt aan het hart...
En stiekem maak ik mij nu al zorgen om m'n jonge kater, of die het alleen trekt. Hij heeft zoveel steun gehad aan die ouwe. En hebben veel gespeeld toen de ouwe zich nog goed voelde. Ik twijfel nu of ik voor hem niet al opzoek moet gaan voor een ander vriendje... Voelt zo stom om hier nu al over na te denken terwijl de ouwe rode nog bij me op schoot ligt, maar ik vraag me wel al af waar ik goed aan zou doen... Vannacht al gedroomd dat ik een look alike van m'n jonge kater vond bij ons op stal, een broertje, en dat ik die mee naar huis nam voor hem
Lastige en verdrietige dilemma's dit
Tancreda4 schreef:De oudere kater die ik in augustus heb geadopteerd moet ik helaas nu al laten inslapen... Hij heeft zoveel pijn aan z'n bekje en behandelingen slaan niet aan. Zo verdrietigGaat me echt aan het hart...
En stiekem maak ik mij nu al zorgen om m'n jonge kater, of die het alleen trekt. Hij heeft zoveel steun gehad aan die ouwe. En hebben veel gespeeld toen de ouwe zich nog goed voelde. Ik twijfel nu of ik voor hem niet al opzoek moet gaan voor een ander vriendje... Voelt zo stom om hier nu al over na te denken terwijl de ouwe rode nog bij me op schoot ligt, maar ik vraag me wel al af waar ik goed aan zou doen... Vannacht al gedroomd dat ik een look alike van m'n jonge kater vond bij ons op stal, een broertje, en dat ik die mee naar huis nam voor hem
Lastige en verdrietige dilemma's dit