Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veel plezier.
Arme Eevee was/is wel een beetje in shock. Ze is in haar freeze mode. Ik laat haar vandaag zoveel mogelijk met rust en dan kijk ik de aankomende dagen hoe ze zich voelt.
LoveGlove schreef:Random vraag: wie heeft er katten met een handdoeken obsessie?
Niet moer regelmatig handdoeken aanvallen als we in de badkamer zijn. Ben benieuwd of ze de enige is
Hopelijk aardt ze een beetje de komende dagen.
Hier technisch gezien wel haalbaar qua ruimte (al zou het al krap zijn), maar ik kan dan in geval van medische zorgen bij één van de dieren niet genoeg kwijt om het voor mezelf en de andere dieren nog leuk te houden. 

luuntje schreef:Maureen je zal wel moe zijn.
Maar wat lief om zo voor haar te zorgen.
Het doet haar goed.
Hoe oud is ze?

Hier zijn de tuigjes helaas nog steeds geen succes... ik vrees ervoor dat met ze wandelen er niet echt in zit in de toekomst.
Ik zat WIDM te kijken, en ik had ein-de-lijk de Mol goed geraden, en daar ging ik even los op. In mijn handen geklapt en gejuicht. Toen het halverwege de aflevering etenstijd was ging ik dus in de voorraadkast het eten pakken. En normaal staan er dan twee mauwende katten bij mijn voeten. Nu maar één. Fred heeft zich achter het gordijn verscholen en is er pas een kwartiertje geleden weer achter vandaan gekomen.
Nu is ze nog steeds nerveuzig, arm ding. Wel alweer een beetje gegeten en ze gaat nu de bak op, dus het loopt alweer los, maar ik voel me dan wel een beetje schuldig.
Zo jammer dat je het hen dan niet even uit kan leggen.