ik ook! Ik heb een andere soort triops aangeschaft (jaja, er zijn meerdere soorten!) die ideaal op kamertempratuur te houden zijn, ik heb een emmer buiten staan voor regenwater en een klein bakje voor ze gereserveerd met wat zand. Nieuw voer gekocht voor hun en het zou nu goed moeten komen. en ze worden volgens hun ook een stuk groter, namelijk 10 cm!
Laatst bijgewerkt door Joyckuh op 10-03-08 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Wow nieuwe ronde nieuwe kansen. Maar wie weet gaat het deze keer lukken. Maar als ze 10cm worden zullen het wel engerds zijn denk ik Ik ben benieuwd hoor.
jezum 14 paginas verder ben ik helemaal up to date... dit is echt super interesant.. als het je nu wel lukt wil ik die ook kopen!! ik heb nog een bakkie en een plantje is zo gekocht dus ik volg dit ook even!! Suc6 !!
jemig... 10 cm?! die beesten leven toch niet in het wild he? als ik zo naar die foto's kijk, wil ik liever geen exemplaar van 10cm tegen het lijf lopen, jaghh....
oh wat grappig dit zeg! net even 't topic doorgelezen, jammer dat het steeds niet wilde lukken.. ben benieuwd of het nu wel gaat lukken met de tips die je gekregen hebt!
de grootste verschillen zijn voornamelijk dat het niet gedestileerd water is, maar regenwater, het voeren om de dag een heel klein beetje moet, niet iedere dag een vrij flinke hoeveelheid. De lengte van de triops en de temperatuur waarop ze gehouden moeten worden. Ook raden hun aan na 3 dagen een luchtpomp te plaatsen, doen ze in de ''triopsbijbel'' ook al niet...
Hij staat nog niet, gister wat problemen gehad met mijn aquaria dus vandaag maar nog een keer proberen!