beetje pirhana-achtige situatie stelde ik me voor Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Qimm schreef:Oooooh de pannenkoek is heel eng! Ik dacht dat het eng was hoe lekker ze het vondenbeetje pirhana-achtige situatie stelde ik me voor

en ze rennen hier ook nog wel eens met een dooie muis rond.. Mossel schreef:Ze zijn wel heel mooi geworden TS, qua verkopen is echt een drama, wij verkopen ze nooit, de hanen staan bij ons sowieso een ander lot te wachten...
wij hebben nu sinds een paar weken ook weer kuikens 12 araucana’s dus we hebben straks naast de standaard bruine, de chocolade bruine ook groene eieren
) maar nu moet er toch maar wat aan gebeuren. Alles voor de kips
Alleen op de één of andere manier is het eng om van een schaaltje/uit een bakje te eten. Uit de hand of op de grond is oké, bakje niet

Barramundi schreef:Die close-up foto!!![]()
Ik vind jouw hond ook erg leuk trouwens!!
Een vriend van ons gaat me leren hoe te slachten. Ik zag hem liever naar een leuke plek gaan, maar dat blijkt onrealistisch. Haantje is een lawaaischopper, kukelt elke ochtend zeker 2 uur bijna non-stop, en ook overdag lang achter elkaar. Teveel. Gisteren heeft hij zijn broertje zo hard gepikt dat er bloed vloeide, dus het is tijd.
hard maar het kan niet anders , je hebt hem op laten groeien en een warm huis gegeven . Puur en eerlijk vlees Rebecca schreef:hard maar het kan niet anders , je hebt hem op laten groeien en een warm huis gegeven . Puur en eerlijk vlees