Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
met de geslachten goed erbij
Lekker gemoedelijk met een knap koppie. Hij vind alles wel best
Hij vind het heeeeerlijk om lekker te knuffelen, helemaal als hij net gedronken heeft, en valt dan uiteindelijk vaak heerlijk in slaap in mijn hand/arm. Hij is helemaal oke in je armen, echt een kroelkipje
Zoals jullie zien is dit ook het ventje met de dichte ogen. Voor de foto's had ik voorzichtig gepeuterd dus je ziet mooi dat de ogen nu wel een kiertje hebben. Die was een half uurtje later ofzo al een stukje groter en vandaag was 'ie nog iets groter gelukkig
Het is zo'n poppetje! Een echt meisje- meisje
Deze flinke grijze man doet zijn best de grootste van het nest te zijn, maar dat lukt hem net niet
Hij vind het heerlijk om lekker over zijn buik gekriebeld te worden en zoekt graag je hand op voor aandacht.
Uiteraard na een uitgebreidde knuffelsessie 
Op dit moment lichte voorkeur voor 1 van de meisjes omdat ik nou eenmaal liever een poes heb. Maar het grijze knuffelmannetje is wel erg geweldig hoor, die is echt zo ontzettend lief, net ook weer mee zitten knuffelen en spelen en dan issie zó gezellig! De persoon die hem mee naar huis mag nemen gaat er een wereld poes aan hebben, dat weet ik zeker!
Dus als je interesse hebt, let me know
Fijn dat alles nu goed gaat, nadat het toch even spannend is geweest. Geniet ervan en hopelijk vinden ze allemaal een fijn nieuw baasje straks.
En inderdaad, ik ben ook ontzettend blij dat het momenteel allemaal gewoon goed loopt! Het zijn echte beertjes hoor, ze groeien super en de gewichten liggen bovengemiddeld. Morgen zijn ze 3 weken, de lichtste is nu 306 en de zwaarste is 365 gram. Norm ligt rond de 300 met 3 weken...
Echt hij is zóóó leuk, lief en schattig
Wat leuk ook, je beschrijvingen bij de foto's van die verschillende karaktertjes

En ik was duidelijk niet de enige die zich zat te verheugen
Want toen ik thuis op de bank zat liep hij in de doos recht op me af, ging zitten en mieuwde heel hard naar me, dus hem uit de doos gehaald en na even samen spelen en knuffelen nestelde meneer zich lekker in mijn nek.... Tja, ik ben om, ik wilde eigenlijk sowieso geen kater, maar hij mag blijven. Een kat kiest zijn personeel en ik ben gekozen
Hij is het er ook niet echt mee eens als ik andere katjes uit de doos haal, hij wil