Sorry, ik blijf ze leuk vinden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!

Ik zou dolgraag nog een kleintje erbij willen maar op het moment is dat niet haalbaar op een studenten kamer
Verder niet veel hoor. Het is plakkerig kwijl, meestal veeg ik het er een beetje met wat wc papier af of laat het opdrogen. Want 9 vd 10 keer speekselen ze met iets waar niks vanaf komt (denk aan kleding) dus dan is het eigenlijk alleen kwijl, niet ook nog aarde en gras zoals hier.
In Nederland fokt helaas niemand met een stamboom, dat is iets waar ik wel echt voorstander voor ben in sommige andere landen zie je dat wel. Imo veel beter want dan kun je genetische ziektes ook makkelijker uitsluiten. Moet maar zien hoe het allemaal gaat lopen met die positieflijst maar mocht dat niet doorgaan zou het fijn zijn als die stambomen populairder werden...
) in slaap. Týr hoort me meestal al dan en komt aanhobbelen zodra hij me ziet, gezelligerds
(uiteraard zullen de insecten veel interessanter zijn dan ik, maar ssst
)
daar is ook niks aan overdreven hè
. Wel weer echt te schattig!

Net zulke roze billetjes
Hij is helemaal gek op zijn flying saucer, mijn vriend en ik iets minder. Het leukste aan de flaying saucer is namelijk, dat als je het hardlopen zat bent, je hem ook kunt demonteren en de losse onderdelen door je terrarium kunt gooien
Ik wil eigenlijk ook een California Storm Wheel bestellen, maar ik heb zo het vermoeden dat ook die niet bestand zal zijn tegen Bruce de sloper 

Prachtig
Ik denk eigenlijk dat een CSW er wel tegen bestand is, ik hoor van wel meer mensen dat de saucer vrij snel kapot gaat/uit elkaar valt.
)