Fijn dat de positieflijst wordt uitgesteld! Ik zou misschien wel geïnteresseerd zijn in een kleintje, maar voordat ik daar echt beslissingen over ga nemen wil ik me goed inlezen en voorbereiden.
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-14 13:52
Uiteraard, sowieso zouden ze pas in december of iets in die richting mogen verhuizen dus genoeg tijd om je rustig in te lezen.
Gister was het warmmmm dus buitenspeeltijd. Vinden ze altijd weer leuk.
Wat gebeurd er eigenlijk als je ze na zo'n heerlijke kwijlactie niet in bad stopt?
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-14 17:45
Dan blijven ze vies Verder niet veel hoor. Het is plakkerig kwijl, meestal veeg ik het er een beetje met wat wc papier af of laat het opdrogen. Want 9 vd 10 keer speekselen ze met iets waar niks vanaf komt (denk aan kleding) dus dan is het eigenlijk alleen kwijl, niet ook nog aarde en gras zoals hier. Vind het ook zoiets om ze elke keer in bad te stoppen dat doe ik het liefste zo min mogelijk. Maar nu moesten haar nageltjes ook geknipt worden en dat doe ik altijd in combinatie met een bad.
Ik moet ook nog even kijken of het allemaal door gaat hoor, wil wel dat ze goed terecht komen. Het is natuurlijk leuk om kleintjes te hebben maar moet niet ten koste gaan van de dieren. In Nederland fokt helaas niemand met een stamboom, dat is iets waar ik wel echt voorstander voor ben in sommige andere landen zie je dat wel. Imo veel beter want dan kun je genetische ziektes ook makkelijker uitsluiten. Moet maar zien hoe het allemaal gaat lopen met die positieflijst maar mocht dat niet doorgaan zou het fijn zijn als die stambomen populairder werden...
Skaði wordt tegenwoordig elke avond al vrij vroeg wakker (rond een uur of 9) dan komt ze naar beneden om te eten en geef ik haar meestal een snackje, en dan valt ze naast haar voerbak ( ) in slaap. Týr hoort me meestal al dan en komt aanhobbelen zodra hij me ziet, gezelligerds (uiteraard zullen de insecten veel interessanter zijn dan ik, maar ssst )
Ik moet altijd zo lachen om die roze billetjes, en dan zo'n piepklein staartje..... Hoe gaat 't met Bruce?
GreaseMonkey
Geplaatst: 21-07-14 14:09
Haha ja mooi is dat heh Met Bruce gaat het prima Net zulke roze billetjes Hij is helemaal gek op zijn flying saucer, mijn vriend en ik iets minder. Het leukste aan de flaying saucer is namelijk, dat als je het hardlopen zat bent, je hem ook kunt demonteren en de losse onderdelen door je terrarium kunt gooien Ik wil eigenlijk ook een California Storm Wheel bestellen, maar ik heb zo het vermoeden dat ook die niet bestand zal zijn tegen Bruce de sloper Los rondlopen in de slaapkamer is ook mooi. Vooral omdat je draadjes uit de peperdure vloerbedekking kunt trekken, en dat zulke leuke gaatjes achterlaat. Staat veel mooier vindt hij zelf Hij is maatjes met mijn kat Puma, die het vooral leuk vindt om achter hem aan te lopen en toe te kijken wat hij allemaal aan het uitspoken is. Mijn andere kat, Bibi moet niets van hem weten. Bruce is de boss
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-14 14:19
Hahaha wat een karaktertje Prachtig Ik denk eigenlijk dat een CSW er wel tegen bestand is, ik hoor van wel meer mensen dat de saucer vrij snel kapot gaat/uit elkaar valt. Als je gaat bestellen kun je het beste even contact opnemen met Larry (die ze maakt) ipv direct via de site bestellen, via de site staat geloof ik priority mail oid bij het verzenden en dan is het een stuk duurder dan als je de snail mail neemt. Die overigens niet super langzaam is tot nu toe heb ik altijd alles binnen 2 weken gehad... helaas zijn onlangs de verzendkosten wel verhoogd maar gelukkig hebben wij het voordeel van de euro. En ik vind ze hun geld wel echt waard! Oh en als je met meer mensen bestelt scheelt het natuurlijk in de kosten, moet je alleen wel mensen vinden die er ook een willen hebben