Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maras schreef:Er is niets mis met papierloze hondjes, ik koop liever een papierloze pup die in huis opgegroeid is en komt uit twee gezonde ouders dan een hondje wat bewust gefokt is om er geld aan te verdienen. Beide ouders zien er prima uit dus met die puppen zal het ook wel goed komen. En wat betreft het nagellakken: ach dat zou mijn ding niet zijn maar ik denk ook niet dat hondje daaronder lijdt dus ook dat zie ik liever dan een hond die de hele dag geen aandacht krijgt en helaas zijn die er meer dan honden waarvan de nagels gelakt worden
VivaLaVida schreef:maras schreef:Er is niets mis met papierloze hondjes, ik koop liever een papierloze pup die in huis opgegroeid is en komt uit twee gezonde ouders dan een hondje wat bewust gefokt is om er geld aan te verdienen. Beide ouders zien er prima uit dus met die puppen zal het ook wel goed komen. En wat betreft het nagellakken: ach dat zou mijn ding niet zijn maar ik denk ook niet dat hondje daaronder lijdt dus ook dat zie ik liever dan een hond die de hele dag geen aandacht krijgt en helaas zijn die er meer dan honden waarvan de nagels gelakt worden
mee eens.
Jammer dat er op bokt altijd zo gemiept word.