Succubi schreef:Yeah! PB gehad en overgemaakt! Kan niet wachten
Same here!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
love_western schreef:Ben nog op het werk. Maar sommige hebben volgens mij te veel overgemaakt en sommige te weinig. Of ik kan spontaan niet rekenen.
Maar ben ruim op tijd vrij. Dus ze kunnen vandaag op post.
silvericathy schreef:Misschien een leuk idee om een topic aan te maken waarin we elke week/maand foto's plaatsen van de slakjes.. Dan kunnen we ook met elkaar spreken over hoe de slakjes groeien enzo... en hele verhalen vertellen over de gekke dingen die de slakjes allemaal doen.
lor1_1984 schreef:silvericathy schreef:Misschien een leuk idee om een topic aan te maken waarin we elke week/maand foto's plaatsen van de slakjes.. Dan kunnen we ook met elkaar spreken over hoe de slakjes groeien enzo... en hele verhalen vertellen over de gekke dingen die de slakjes allemaal doen.
Of een HK-topic over (reuzen)slakken in het algemeen.
Er zijn nl nog wel meer mensen met slakken.
love_western schreef:Zal het geld wel terug storten.
Maar mijn vader kwam met een opmerking. Dat als ik de slakken in de brievenbus gooi. Dat ze dan gekookt aankomen. En denk niet dat jullie dat willen.
Dus gooi ze morgen in een postzak in ren dorp verderop. Zodat ze niet gekookt aankomen.
Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.
Succubi schreef:love_western schreef:Zal het geld wel terug storten.
Maar mijn vader kwam met een opmerking. Dat als ik de slakken in de brievenbus gooi. Dat ze dan gekookt aankomen. En denk niet dat jullie dat willen.
Dus gooi ze morgen in een postzak in ren dorp verderop. Zodat ze niet gekookt aankomen.
Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.
Thnx
Je kan ze toch bij het postkantoor meegeven?
Oh, dat ga je dan morgen doen... Jeetje, ben wel lekker bezig vandaag
silvericathy schreef:Misschien een leuk idee om een topic aan te maken waarin we elke week/maand foto's plaatsen van de slakjes.. Dan kunnen we ook met elkaar spreken over hoe de slakjes groeien enzo... en hele verhalen vertellen over de gekke dingen die de slakjes allemaal doen.
love_western schreef:lor1_1984 schreef:Of een HK-topic over (reuzen)slakken in het algemeen.
Er zijn nl nog wel meer mensen met slakken.
Die bestaat al. Maar is al een poos niet in gereageerd.