Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Hoeveel spinnen kruipen er gemiddeld door één woning?
In een normaal huis dat geregeld schoongemaakt wordt, kruipen er gemiddeld 1500 spinnen. Stofzuig je zelden, dan breidt hun aantal snel uit want elke spin legt per keer meer dan honderd eitjes. Bang moet je er niet voor zijn, want spinnen in huis steken of bijten niet
Mas schreef:O getver, waarom klik ik dit topic nu weer aan???
Ik ben als de dood voor spinnen, als ik er één zie mag vriendlief hem vangen+afvoeren. Brrr ik heb nu al de kriebels, net nu mn vriend niet thuis is.
Mindfields schreef:Ik vindt het absoluut onnodig ze dood te maken, ze zijn heel nuttig en doen geen mens wat. Ik wil ze dan wel niet in mijn huis(nouja, zolang ik ze maar niet hoef te zien mogen ze best in mijn huis zijn) maar dood hoeven ze echt niet. Ik zet ze netjes buiten.
Citaat:Komt een spin die je buitenzet weer naar binnen?
Ja. Er is namelijk een verschil tussen huisspinnen en buitenspinnen. Als je een huisspin buitenzet, zal die ongelukkig worden en sterven. De huisspin zal er dus alles aan doen om terug naar binnen te komen
Grace schreef:nou dan zou ik de volgende dag de sok er niet meer af durven halen hoor,
te bang dat hij daar dan in zit
Mindfields schreef:Jaaa dat weet ik wel ppg, maar dan zoekt ie maar lekker een ander huis
IKbenEllen schreef:Grace schreef:nou dan zou ik de volgende dag de sok er niet meer af durven halen hoor,
te bang dat hij daar dan in zit
Eerst stofzuiger aan, dan pas sok er uit, voor alles een oplossing he
Citaat:Komt een spin die je buitenzet weer naar binnen?
Ja. Er is namelijk een verschil tussen huisspinnen en buitenspinnen. Als je een huisspin buitenzet, zal die ongelukkig worden en sterven. De huisspin zal er dus alles aan doen om terug naar binnen te komen
justkid schreef:Maar die kun je heel leuk wegpokken;
zo met duim en wijsvinger; pok...... pfffffieuw..... weg
papagroom schreef:Citaat:Hoeveel spinnen kruipen er gemiddeld door één woning?
In een normaal huis dat geregeld schoongemaakt wordt, kruipen er gemiddeld 1500 spinnen. Stofzuig je zelden, dan breidt hun aantal snel uit want elke spin legt per keer meer dan honderd eitjes. Bang moet je er niet voor zijn, want spinnen in huis steken of bijten niet
papagroom schreef:Hoeveel spinnen kruipen er gemiddeld door één woning?