Voor nu nog steeds best goed nieuws; ze zijn er nog en ze maken het naar omstandigheden goed. Ze zijn wel duidelijk bejaard, maar ze hebben er nog wel zin in, ondanks alles. Zonder-vlekje levert wel langzaam maar zeker in, ze weegt nog maar 340 gram, Met-vlekje 365. Op de medicatie blijven ze wel redelijk stabiel, ik heb het idee dat er minder slechte momenten zijn, of dat ze daar zelf eerder op inspelen. Vaak waren ze even helemaal kapot na het loslopen, nu doen ze wat rustiger aan en blijven ze zich goed voelen. Gelukkig zijn ze nog wel net zo vervelend hoor, de schade na het loslooprondje blijft elke avond groot.
Wel vind ik Met-vlekje nog iets fitter ogen, niet alleen vanwege haar gewicht maar ook de uitstraling. Ik denk dat Zonder er iets slechter aan toe is (ze krijgt ook meer medicatie), aan de andere kant heeft zij niet dat pruttelende geluid dat Met wel maakt en waardoor ze steeds weer opnieuw aan de Synulox (antibiotica) moet... Ze hebben allebei hun eigen zwakke punten.
Foto's van gisteren:
Samen, Met-vlekje zit links:

Zonder-vlekje:

Hier zie je duidelijk dat ze mager is...

Met-vlekje:

En nog een leuke van vorige week, Met-vlekje die nog atijd fanatiek is als ze los wil lopen!

Vaste prik, elke ochtend als extraatje.
Ik dacht eerst dat het eigeel was maar ik dacht dat jij misschien er wel gek genoeg voor was maar dat eigenlijk te leip zou zijn
BLEH, ik hou van alle drie maar met elkaar?
Wie bedenkt zoiets toch?
Gelukkig hoef ik het zelf niet te eten en de Smoeltjes zijn er duidelijk blij mee.