Owww wat fijn die krijgen dus straks ook een nieuw baasje En geen gefles voor jou En op zaterdag kan makkelijk hoor Na volgende week ook weer op zondag trouwens hihi.
Cheiba
Geplaatst: 05-05-09 12:05
wat fijn dat de kittens nu lekker warm binnen liggen. en gelukkig hoef je ook niet te flessen altijd beter als een kleintje bij haar moeder kan blijven. Ik heb vanacht nog over jou katten gedroomt CM. was echt akelig.
tienus63
Geplaatst: 05-05-09 20:47
Ben je zoooooo druk bezig een peutergymparcours uit te zetten voor Salem.....
echt mooi gedaan met dat rennentje enzo. kom snel met ze spelen en met ze knuffelen
CM_
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-09 18:41
Nieuwe foto's !
Dikkerdje kan voortaan zijn koppie zelf optillen. Ook lopen ze al flink rond, ze lopen erg voor voor hun leeftijd.
Wat is ie mooi he !!
Het meisje is overal het snelste mee, had als eerste de oogjes open, liep als eerste, heeft als eerste wat brokjes op, en heeft ook als enige al interesse in de kattenbak
Breg, ik ben flieft op Huub-hangoor... zullen we ruilen; ik huub en jij mijn broer
CM_
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-09 17:07
Phant0m schreef:
Breg, ik ben flieft op Huub-hangoor... zullen we ruilen; ik huub en jij mijn broer
Jij bent te erg
De katertjes zijn wss allebei al besproken.
Wat het meisje betrefd... ik zit erover te denken te stoppen met fokken, de katers onder het mes, en dan Saartje houden en gewoon alleen katten houden, zonder de stress van fokken en shows etc.
waarom niet, ik fok al 5 jaar nie meer oke nu wil ik dan weer nestje:) maar vind heerlijk gewoon genieten van de poezels. het showen kwam me ook me neus uit (ik ging al als kind mee dus ik heb wat jaren op zitten) en ook dat mis ik niet:)
ja wel gewoon 1 keer per jaar jaarbeus utrecht zonder poezels gewoon lekekr shoppen, kletsenen genieten.
en over paar jaar kan je mischien dan toch een nestje nemen als het toch kriebelt?
Wat zijn ze leuk!!!!!!!!!!! Ik zit hier echt kwijlend achter de computer. Denk dat ik je maar ga blokkeren want dit is zelfkwelling. Ik vind het poesje zo vreselijk geweldig mooi.....