Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 19:05

Wow beste krabpaal!!

Die kattenveertjes zijn super leuk, de kat van mijn moeder vindt ze fantastisch. Hier doen ze er niet zoveel mee :+

Ik kom net terug van de DA met onze oudste. Hij is helaas blind aan het worden, dus ik wilde hem laten nakijken. We weten niet waar de blindheid vandaan komt want zijn bloeddruk was niet te hoog. Omdat hij verder geen kwaaltjes heeft, laten we het zo. Hij moet alleen de tijd krijgen om eraan te wennen. Wel over 2 weken opnieuw bloeddruk meten voor de zekerheid.

Ben er toch wel even verdrietig van, hij wordt dit jaar 19 dus is echt heel oud. Ik ben 26, dus ik heb hem al sinds ik 7 ben.. Nu pas komt het besef dat hij écht bejaard is en dat het best mogelijk is dat we binnenkort afscheid moeten nemen ;(

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 00:42

Krabpalen zijn duur genoeg dus een nette 2e hands voor een koopje is altijd fijn :D

Die veertjes heb ik toevallig vandaag ook mee bestelt met het voer om eens te proberen, ben benieuwd :j

Wat rot Ghostattack :(:)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 08:19

Xoran, prachtige foto's trouwens!
En ik zag ook een hele coole nieuwe krabpaal voorbij komen. Graaf hoor!

Ik denk dat ik van die kindersloten op mijn keukenkastjes moet doen. Tot nu toe doen ze alleen de deur naar de mini vriezer open, maar alle andere deuren zijn hetzelfde en ik heb geen zin in harige pannen enzo. Of dat ze bij mijn schoonmaakspullen kunnen. :=
Afbeelding
"Ja wat we er nu mee moeten weten we ook niet, maarruh... hij is tenminste open."

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 09:19

marley93 schreef:

Ik denk dat ik van die kindersloten op mijn keukenkastjes moet doen. Tot nu toe doen ze alleen de deur naar de mini vriezer open, maar alle andere deuren zijn hetzelfde en ik heb geen zin in harige pannen enzo. Of dat ze bij mijn schoonmaakspullen kunnen. :=
[ [url=m/MdQ3da.jpg]Afbeelding[/url] ]
"Ja wat we er nu mee moeten weten we ook niet, maarruh... hij is tenminste open."

_O-

Ze doen het vaak.ook gewoon omdat ze weten dat je dat niet wilt :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 09:22

Ja echt hoor. Nou maakt dit kastje me niet uit, en de schoonmaakmiddelen staan ook echt wel dicht en goed verpakt, (geen kartonnen dozen met waspoeder ofzo) maar toch.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 09:30

marley93 schreef:
Ja echt hoor. Nou maakt dit kastje me niet uit, en de schoonmaakmiddelen staan ook echt wel dicht en goed verpakt, (geen kartonnen dozen met waspoeder ofzo) maar toch.

Is ook. Hun gezichtjes daar zijn ook echt goud waard :')

Marcella

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 10:01

Xoranlover knap kind met haar veertjes. Moet ze hier maar weer eens onder de bank weg vissen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 10:13

marley93 schreef:

Haha, ook echt partners in crime he die twee rooie! Heerlijk :))

Vraagje, mijn mega kitten (is geen kitten meer te noemen inmiddels, 6 kilo schoon aan de haak, damn....) hoor ik altijd lopen doordat hij met zijn achternageltjes tikt op de grond. Hebben andere katten dat ook? Hoe kan ik zien of de nagels te lang zijn geworden? Mijn andere kater hoor ik namelijk niet qua lopen, maar die loopt anders dan andere katten door een oude breuk, dus dat is niet zo'n goed vergelijkingsmateriaal :=

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 10:55

Ghost wat naar.
Je weet dat de kat oud is, maar dat maakt het verdriet niet minder.
Heeft de kat nog wel lol?

Haha 2 rooie boefjes.
Ik zou ook voor kindersloten gaan.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 11:02

luuntje schreef:
Ghost wat naar.
Je weet dat de kat oud is, maar dat maakt het verdriet niet minder.
Heeft de kat nog wel lol?

Haha 2 rooie boefjes.
Ik zou ook voor kindersloten gaan.

Gelukkig wel! Je zou niet zeggen dat hij al bijna 19 is, de dierenarts vond hem er heel goed uitzien. Hij krijgt extra natvoer van mij, omdat ik het er moeilijker mee heb dan hijzelf geloof ik :o Hij doet lekker zijn ding nog, alleen is de 'plattegrond' in zn hoofd nog niet up to date.

Maar we kijken het de komende weken goed aan, als het niet meer katwaardig is dan laten we hem gaan..
En wie weet gaat het heel goed en gaat hij nog jaren mee. Niemand weet

@marley93: Kindersloten lijkt me een goed plan. Ik moest wel lachen om harige pannen :')

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 11:11

Tancreda4 schreef:
marley93 schreef:

Haha, ook echt partners in crime he die twee rooie! Heerlijk :))

Vraagje, mijn mega kitten (is geen kitten meer te noemen inmiddels, 6 kilo schoon aan de haak, damn....) hoor ik altijd lopen doordat hij met zijn achternageltjes tikt op de grond. Hebben andere katten dat ook? Hoe kan ik zien of de nagels te lang zijn geworden? Mijn andere kater hoor ik namelijk niet qua lopen, maar die loopt anders dan andere katten door een oude breuk, dus dat is niet zo'n goed vergelijkingsmateriaal :=

Als ze tikken zijn ze te lang. Maar meestal regelen ze dat zelf. Ik knip ze bij de dames omdat dat moet als ze naar show gaan of naar de kater. Kito regelt dat zelf daar kom ik niet met een schaar in de buurt :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 14:06

Ik hoor de nagels van mijn poezen niet tikken op de grond.
Je kan ze altijd (laten) knippen.

Soms hebben dieren gewoon vreemde nagels.
Staan zeeen beetje verkeerd.

Ghost lekekr knuffelen zolang het nog kan.
Als hij lol heeft en geen pijn is het prima toch.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 15:06

Hier hoor ik ze ook niet op de grond. Ze houden het wel zelf goed bij. Scheelt mij weer drama met nagels knippen :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 15:12

Ik hoor ze hier ook niet. Ik denk dat ik Fred nog wel goed zou kunnen knippen, maar George zou mijn ogen uitkrabben als ik het in mijn hoofd haal. _O-

Fred heeft trouwens bedacht dat ze haar favoriete speeltje (een paars pluizig balletje die uit een rete goedkoop pakketje van de dekamarkt vandaan komt) moet verdrinken. Echt feest als je de plassen water ziet die ze ermee creëert. En daarbij is dat balletje dus nog absorberender dan een spons. Echt. Super. Leuk.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 15:13

Afbeelding
Afbeelding

Z'n voetjes. Bij de ouwe zie ik ook wel de achternagels, maar die hoor ik niet :=

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 17:46

marley93 schreef:
Ik hoor ze hier ook niet. Ik denk dat ik Fred nog wel goed zou kunnen knippen, maar George zou mijn ogen uitkrabben als ik het in mijn hoofd haal. _O-

Fred heeft trouwens bedacht dat ze haar favoriete speeltje (een paars pluizig balletje die uit een rete goedkoop pakketje van de dekamarkt vandaan komt) moet verdrinken. Echt feest als je de plassen water ziet die ze ermee creëert. En daarbij is dat balletje dus nog absorberender dan een spons. Echt. Super. Leuk.

Dat doen katten vaker. Dat is een natuurlijk instinct. Het bootst het doden van de prooi door het te verdrinken na. Klinkt heftig, maar ja, we hebben het wel over jagers :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 20:28

Tancreda, ik heb gekeken bij Azula.
Meeste nagels zie je niet, een paar wel. Ze ligt te slapen.
Je kan het altijd vragen aan je dierenarts als je er ben.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 20:57

Oh hou op hier verzuipen ze de muizen continu. _O-

*klopt af* laatste tijd valt mee. Alleen nu aprong Elani vorige week de douche in _O- _O- en ja de kraan stond nog aan.

Ik heb zin in paasweekend eindelijk weer showen. Kijken of Nishi kampioen kan worden. Elani mag mee om te oefenen. Zij doet mee in de junior klasse.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 21:49

Ik vind het vooral zwaar irritant :') Maar goed, deze fase zal ook wel weer afzwakken. Voor nu speel ik gewoon even 'strenge moeder' en mag ze alleen onder toezicht met die speeltjes spelen. Het zijn echt de enige die ze meeneemt naar de waterbak.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 19:20

Wanneer je zo'n moment hebt waar je zo'n perfecte foto maakt:

Afbeelding
<3

Blacky is trouwens krols :=
Ze is heeel knuffelig en vanmiddag ging ze op een gegeven moment echt in doggie zitten met haar kont naar me toe (oftewel, kont omhoog, borst omlaag). Oftewel ze vroeg praktisch gezien om seks _O-

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 19:40

LoveGlove schreef:

[ [url=m/TxrL6s.jpg]Afbeelding[/url] ]
<3

Ze is heeel knuffelig en vanmiddag ging ze op een gegeven moment echt in doggie zitten met haar kont naar me toe (oftewel, kont omhoog, borst omlaag). Oftewel ze vroeg praktisch gezien om seks _O-

Mijn brein gaat dus gelijk hierheen.
Niet luisteren zonder oortjes als je bij andere mensen in de buurt zit. :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 19:49

Ah dat filmpje werd laatst ook al gestuurd in de whatsapp groep waar ik in zit met anderen met een katten Instagram, blijft geweldig _O-

Wat een mooie foto LoveGlove! <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 20:16

Alexia die gelijk aan komt rennen wat gebeurt hier. _O- _O-

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 20:37

Smee__ schreef:
Ah dat filmpje werd laatst ook al gestuurd in de whatsapp groep waar ik in zit met anderen met een katten Instagram, blijft geweldig _O-

Wat een mooie foto LoveGlove! <3

Ik roep het nu als er een beest op stal hengstig, speels of tochtig is en dat luidkeels moet aankondigen. Tijdloos. :')

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 21:15

marley93 schreef:
LoveGlove schreef:

[ [url=m/TxrL6s.jpg]Afbeelding[/url] ]
<3

Mijn brein gaat dus gelijk hierheen.
Niet luisteren zonder oortjes als je bij andere mensen in de buurt zit. :')

_O-

Ik volgde Kud vroeger. Maar nu niet meer. Deze heb ik nog nooit gezien :')

Marcella schreef:
Alexia die gelijk aan komt rennen wat gebeurt hier. _O- _O-

Ik gok dat die het ook wil :')