Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marley93 schreef:Mijn trut en eikel op 4 poten komen vaak een halfuurtje nadat ik naar bed ga bij me liggen en vinden het dan nodig om nog even te gaan liggen stoeien. Dan mogen ze ook nog even wieberen hoor.
marley93 schreef:Ja dat doen ze hier ook vaakIk vind het wel leuk, vooral nu ik zeker weet dat de buren er geen last van hebben
Daar had ik nog wel eens angst voor; wij hebben in het verleden zelf zo'n buurjongetje gehad die elke dag minimaal tien keer de trap op en neer denderde voor de lol. Heel irritant, ouders deden er niks aan. 'Vindt hij leuk'. Ja, eh? Wij niet! Toen ineens hoorden we in plaats van BOM BOM BOM BOM BOM BOM BOM een keer BOM BOM BOEMERDEMOEFHUFJGSHDFSCRASH KNAL BAM *stilte* En toen begon het gejank.
Nooit meer last gehad.
Maar goed, twee katten zijn natuurlijk geen kind van 7. Hoewel het de herrie af en toe lijkt te evenaren.
luuntje schreef:Ik vind afen toe een huisdier van de buren horen niet erg.
Maar het moet wel te doen blijven.
Rennende katten is minder erg dan mijn joelende hond als ik sax speel.
Azula probeerde det uin uit te komen.
Jammer voor haar dat vorig weekend de netten op het hek gespannen zijn.
marley93 schreef:Oh god zo'n huilerIk zou daar heel slecht tegen kunnen.
Het hondje van mijn ouders wat ik laatst ter oppas had, die slobbert nogal bij het drinken. Ik heb mijn katten nog nooit met zo veel walging naar iets zien kijken.Hun likjes bij het drinken zijn altijd zo beschaafd. Ik moest de waterbak ook echt omspoelen voor ze er weer uit wilden drinken, stelletje snobs.
Sting schreef:Prachtige krabpaal zeg!
Hier komt Suus al wat meer los, maar ze ligt ook nog veel te slapen. Veel indrukken te verwerken. Ze begint nu ook wat te spelen. Jullie nog tips voor het ideale en betaalbare speelgoed?
Rambogirl schreef:Mooie krabpaal! Lekker groot idd.
Hebben ze m nu al kapot bij t trappetje?