Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Neem de tijd om lekker te genieten en aan te sterken
axel_1997
Geplaatst: 06-02-25 10:48
Misschien het stokje weglaten? Iets zegt me dat een tennisbal op een stok voor dat erwtenbreintje gaat lijken op de losse kop van een onthoofde nandoe.
ik denk nu aan de reactie van een nandoe die onverwacht een tennisbal in de andijvie aantreft. sorry ik heb gewoon een flauwe bui vandaag.
Ibbel
Geplaatst: 06-02-25 12:19
Ach, misschien denkt een nandoe wel, als er een tennisbal in een uitgeklede andijvie blijkt te zitten: "eindelijk het bewijs dat de eieren/kuikens uit de andijvie komen" (zoals kindjes uit de boerenkool)
Koper
Geplaatst: 06-02-25 12:38
Solleke_Noah schreef:
pmarena schreef:
Ik denk dat ze een tennisbal op een stokje met daarop een blaadje andijvie heel snel snappen
Dat is eigenlijk echt een geniaal idee!
En dan zelf een beetje yoga-achtig bewegen. Niet te bruusk.
Ik kijk nu al reikhalzend uit naar de targettrainingperikelen. Fijn dat je weer thuis bent en ook weer aan de beterende hand bent TS. Mét kind nog wel, wat is 'ie goed gelukt
Gewoon van meet af aan met de kleine naar buiten komen. In het begin doet hij toch niks. Juist als je de beesten pas na een tijdje confronteert met een baby die al kruipt en misschien wel op ze afkomt, schrikken ze. Nu leren ze dat de kleine bij jullie hoort en zijn ze er niet bang voor.
En o ja, ook van mij nog gefeliciteerd.
friezenfan2
Geplaatst: 06-02-25 13:02
Je gaat deze targettraining andijvie op een stok wel filmen hé. Ik zie het helemaal voor me.