Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

marley93 schreef:Wat een bijzonder verhaal, Love. En bovenal gewoon enorm fijn dat ze weer heelhuids - zij het wat stijfjes - is teruggekomen.
Ik herken het horror-gezicht van die oogjes in het donker ook wel, dat heb ik wel eens als ik 'snachts naar de WC moet.
.
. Ze zit nu vanaf gisterenmiddag onder de vaatwasser als wij thuis zijn/in de kamer rondlopen. Maar, ze is vannacht wel op verkenning geweest, gezien de haren op de vensterbank en andere plekken. We laten haar nog met rust, ze was in het asiel ook net verhuisd en dus veel stress achter de rug
. Het enige dat ze nu vooral ‘moet’ doen is eten, drinken en naar de kattenbak. Alledrie nog niet gedaan voor zover wij weten
. Mocht iemand daar tips voor hebben, dan graag! Juist meerdere bakken neerzetten, zowel qua voer als water? Of vind ze het vanzelf?

. Nu ligt ze weer wat verstopt de indrukken te verwerken. Gelukkig ook gelijk de kattenbak uitgeprobeerd, dus die weet ze ook te vinden
.
marley93 schreef:Ik wilde deze lijst van Dimwotz even delen, met name vanwege nummertje 6. Ik heb me rot gelachen![]()
![]()
![]()
https://diwmotz.nl/here-kitty-kitty-2/
Ze wordt echt steeds donkerder in haar gezichtje hè, leuk om te zien!