Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pmarena schreef:Ik zou de komende dagen een hele roze zwierjurk met roezeltjes aan doen en dan je vriend er van verzekeren dat hij ècht hetzelfde moet dragen als jijDan heb je nog een lolletje als je bij zit te komen van bevalling / kraamtijd
Femke_Tweety schreef:pmarena schreef:Ik zou de komende dagen een hele roze zwierjurk met roezeltjes aan doen en dan je vriend er van verzekeren dat hij ècht hetzelfde moet dragen als jijDan heb je nog een lolletje als je bij zit te komen van bevalling / kraamtijd
Daar hoort uiteraard die go pro ook bij hè. Bij die jurk.
Ik bedoel, niets veranderen is niets veranderen.
Dus trainen met roze jurk en go pro.
Filmpjes zijn uiteraard priiiiimmmmaaaaa te delen met ons![]()
Marigold schreef:Ik vraag me nu af, zou het zo kunnen zijn dat hetgeen het nandoebrein ‘gebruikt’, groeit? Dwz dat stressneuronen nu gegroeid zijn in haar breintje. En dat het nu tijd kost om de boel weer in balans te krijgen? Zou bij de nandoe een rustgevend poedertje of kruid misschien ook helpen om rust te forceren?
Misschien denk ik te ingewikkeld, wellicht is het de gewoonte nu geworden om maar te gaan flippen, en is het niet meer dan dat. Maar ik weet bijv van mensen die niet kunnnen lopen dat dmv paardrijden het lichaam de loopbeweging krijgt, en dat ervoor zorgt dat de bijbehorende neuronen aangroeien. (dat zegt Erik Schredder).
Daarom dacht ik even in die richting, ook omdat het brein van de nandoe klein is en naar mijn idee erg actie reactie ingesteld.
Wat gister en eergister hielp te overleven doen we vandaag dus ook, zoiets.
Zoolgangster schreef:Marigold schreef:Ik vraag me nu af, zou het zo kunnen zijn dat hetgeen het nandoebrein ‘gebruikt’, groeit? Dwz dat stressneuronen nu gegroeid zijn in haar breintje. En dat het nu tijd kost om de boel weer in balans te krijgen? Zou bij de nandoe een rustgevend poedertje of kruid misschien ook helpen om rust te forceren?
Misschien denk ik te ingewikkeld, wellicht is het de gewoonte nu geworden om maar te gaan flippen, en is het niet meer dan dat. Maar ik weet bijv van mensen die niet kunnnen lopen dat dmv paardrijden het lichaam de loopbeweging krijgt, en dat ervoor zorgt dat de bijbehorende neuronen aangroeien. (dat zegt Erik Schredder).
Daarom dacht ik even in die richting, ook omdat het brein van de nandoe klein is en naar mijn idee erg actie reactie ingesteld.
Ik denk dat je Erik Scherder bedoelt?
Marigold schreef:Ik vraag me nu af, zou het zo kunnen zijn dat hetgeen het nandoebrein ‘gebruikt’, groeit? Dwz dat stressneuronen nu gegroeid zijn in haar breintje. En dat het nu tijd kost om de boel weer in balans te krijgen? Zou bij de nandoe een rustgevend poedertje of kruid misschien ook helpen om rust te forceren?