Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Haha, mij lijkt het echt wel heel leuk. En zou het ook wel kunnen denk ik. Maar bij gebrek aan tijd en plaats houd ik het maar bij een kat, kippen en een paard (die op een pensionstalling staat).
Met kippen kun je ook wel lachen trouwens hoor. Beetje Nandoehumor, maar dan in het klein. Had laatst een nieuwe en die was na een uur door de hele buurt gaan zwerven. Om na een week uiteindelijk weer bij haar collega's in de ren te landen en daar voorgoed te blijven. Tenminste, van dat laatste ga ik uit.
snorkel1986 schreef:Welkom in de wereld van een nandoe.. ivm overlijden van de man ( was tammer als mevrouw ) een nieuwe tamme man gekocht via via bij bekenden was prima aaibaar.. tot dat hij hier was dat aaibare hebben we vergeten mee te nemen denk ik ding is zo wild als wat...dus we hopen dat we hem nooit hoeven te vangen want in de buurt komen vergeet het maar minimaal 2 meter uit de buurt en als we kijken vast wegwezen..
( ja was ook door ons aaibaar bij vorige eigenaar) dus zeg het maar.. gekke maar leuke beesten