Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:Ik word er echt moe van .... hij zingt werkelijk bijna. DA adviseerde mij hem pas met 8 maanden te laten helpen, dus we zullen nog even uit moeten zingenLetterlijk
marley93 schreef:Ik was ook zo bang voor sproeien, vooral omdat ik eerst dacht dat ik twee katers had. Nu ben ik banger voor een teenage pregnancy
LWDaisy schreef:Ik kom even binnen vallen... Mijn broer is de trotse katten-ouder van baby Sia die sinds eergisteren bij hem woont![]()
[ [url=m/JKsChV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu al rotverwend haha. Hij stuurde woensdagavond nog een filmpje waarop ik allemaal speelgoed en tunnels enzo zag liggen, en mijn broer is normaal niet van de "rommel"Sia slaapt elke nacht bij hem, en kruipt op schoot voor de tv. Duidelijk een match die twee!
LoveGlove schreef:marley93 schreef:Ik kan mijn vorige bericht niet meer wijzigen om het toe te voegen, maar: gaan jullie katten ook meer los op het stokje dan het speeltje eraan?
[ [url=m/IsHn04.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja Blacky vindt het stokje helemaal geweldig
Voor mij her is wat persoonlijker Kwa laten helpen. Bij katers zou ik het rond de 16 weken al doen. Maar ik heb 2 poezen. Ik wacht of totdat er duidelijk te zien is dat ze allebei krols zijn geweest (de klok begint wel te tikken. Ze zitten tegen de 9 maanden aan te hikken) of bij dr volgende controle als ze een jaar zijn.
Het is bij mij gewoon een gevoelsdingetje. Ik vind her fijn als hun hormoontjes op deze leeftijd nog van nature kunnen ontwikkelen zonder dat er ergens een mes heeft gezeten om het zo te zeggen. Bij katers lijkt het me vervelender dan bij poezen als ze last hebben van hormomen. Ik heb liever schreeuwende katten dan piesende katten
LWDaisy schreef:Ik kom even binnen vallen... Mijn broer is de trotse katten-ouder van baby Sia die sinds eergisteren bij hem woont![]()
[ [url=m/JKsChV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu al rotverwend haha. Hij stuurde woensdagavond nog een filmpje waarop ik allemaal speelgoed en tunnels enzo zag liggen, en mijn broer is normaal niet van de "rommel"Sia slaapt elke nacht bij hem, en kruipt op schoot voor de tv. Duidelijk een match die twee!
LoveGlove schreef:Wat een dotje
Zo te zien is bij Sia's moeder ook de katteninkt halverwege her gezichtje opgeraakt tijdens het printen van de kleur. Nina heeft dat ook. Ik vind dat zo mooi
xoranlover schreef:Niet om je nu bang te maken maar geloof me poezen die krols worden kunnen ook overal gaan piesen. En dit ook blijven doen. Genoeg poezen gezien die overal in huis piesen als ze krols worden en daarna overal blijven piesen. Veel mensen denken dat het een katers ding is maar poezen net zo erg, misschien nog wel erger.
luuntje schreef:Wat een lekekr ding is Sia.
Ik zit te gniffelen om het mee slapen en op schoot zitten.
Mijn man wilde eigenlijk geen kat. Azula slaapt soms bij hem.
Sommige katten weten prima hoe ze mensen om hun pootje kunnen wikkelen.
xoranlover schreef:Katten liefhebbers,
Voor de mensen die hun huisdieren geregistreerd hebben bij backhomeclub.nl even opletten. Je moet daar opnieuw registreren met hetzelfde e-mail adres als je daar al was geregistreerd.
Je hebt dan alle gevevens terug. Even als een waarschuwing dat je huisdieren wel goed geregistreerd staan mocht het ooit nodig zijn.