Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marley93

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:07

Ik was ook zo bang voor sproeien, vooral omdat ik eerst dacht dat ik twee katers had. Nu ben ik banger voor een teenage pregnancy :')

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:08

BloemBloem schreef:
Ik word er echt moe van .... hij zingt werkelijk bijna. DA adviseerde mij hem pas met 8 maanden te laten helpen, dus we zullen nog even uit moeten zingen :+ Letterlijk :))

Advies is 1 ding, maar ik luister toch echt naar mn eigen gevoel.
Cash is juist met 5 maanden gecastreerd omdat tie zichzelf helemaal gek maakte.
Met de dierenarts overleg gehad erover en die gaf ook echt aan dat tie zichzelf in de weg zat.
Na de castratie was dat rare gedrag direct verdwenen.
Nu "praat" tie alleen nog tegen mij :+

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:10

Katers kunnen zeker schreeuwen. Hier helaas af en toe zwerfkaters in de buurt. Hier gaat mijn poeskitten nu in februari/maart onder het mes. Ze is van juli. Dat is zo met de fokker afgesproken. Ik kijk er tegenop, maar zal ook opgelucht zijn. Ben als de dood dat ze, gedreven door hormonen, weet te ontsnappen. Een katertje had ik allang laten helpen. Mijn andere katten komen uit het asiel. De poes is vroeg gecastreerd en daarna met 14 weken bij mij gekomen. Zover ik weet is er geen meerwaarde om ze eerst krols te laten worden.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 19:16

Mijn kater en poes zijn tegelijk geholpen op 5 maanden. En achteraf was dat ook net op tijd want een paar dagen erna begon broer op zus te rijden :+

Waarom adviseert je DA om te wachten? Vanwege de groei? Dat is namelijk een hardnekkig fabeltje. Mijn DA castreert zodra beide ballen zijn ingedaald en ze 1kg wegen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 19:39

Alexia is niet zo zeer op het stokje, maar wat eraan hangt moet bevrijd worden. :+

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 19:58

Hahaha ja Marcella dat herken ik ook idd _O-

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 20:23

marley93 schreef:
Ik was ook zo bang voor sproeien, vooral omdat ik eerst dacht dat ik twee katers had. Nu ben ik banger voor een teenage pregnancy :')

Die van mij zijn beiden poezels en binnenkatten. Ze komen alleen in de tuin, waar alleen de geholpen kat van de buren komt. Dus ik hoef nergens bang voor te zijn :)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 20:38

Zijn genoeg fokkers die katers verkopen die al gecastreerd zijn.
Het moet voor de kat in kwestie wel;euk blijven en voor de baas ook.

Slak was morsdood.
Azula is springlevend. Maar we gaan extra opletten.
Naaktslakken vind ik sowieso vieze beesten.

Azula gewogen vandaag. En 2 gram lichter dan vorige maand.
Tja als je een paar dagen slecht eet dan krijg je dat.
Al denk ik dat ze niet veel hroter gaat worden dan dit. Prima.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 22:44

Ik kom even binnen vallen... Mijn broer is de trotse katten-ouder van baby Sia die sinds eergisteren bij hem woont :D

Afbeelding

Nu al rotverwend haha. Hij stuurde woensdagavond nog een filmpje waarop ik allemaal speelgoed en tunnels enzo zag liggen, en mijn broer is normaal niet van de "rommel" :') Sia slaapt elke nacht bij hem, en kruipt op schoot voor de tv. Duidelijk een match die twee!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 00:27

LWDaisy schreef:
Ik kom even binnen vallen... Mijn broer is de trotse katten-ouder van baby Sia die sinds eergisteren bij hem woont :D

[ [url=m/JKsChV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu al rotverwend haha. Hij stuurde woensdagavond nog een filmpje waarop ik allemaal speelgoed en tunnels enzo zag liggen, en mijn broer is normaal niet van de "rommel" :') Sia slaapt elke nacht bij hem, en kruipt op schoot voor de tv. Duidelijk een match die twee!

Wat een dotje :')

Zo te zien is bij Sia's moeder ook de katteninkt halverwege her gezichtje opgeraakt tijdens het printen van de kleur. Nina heeft dat ook. Ik vind dat zo mooi <3

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 02:10

LoveGlove schreef:
marley93 schreef:
Ik kan mijn vorige bericht niet meer wijzigen om het toe te voegen, maar: gaan jullie katten ook meer los op het stokje dan het speeltje eraan? :')
[ [url=m/IsHn04.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja Blacky vindt het stokje helemaal geweldig :')

Voor mij her is wat persoonlijker Kwa laten helpen. Bij katers zou ik het rond de 16 weken al doen. Maar ik heb 2 poezen. Ik wacht of totdat er duidelijk te zien is dat ze allebei krols zijn geweest (de klok begint wel te tikken. Ze zitten tegen de 9 maanden aan te hikken) of bij dr volgende controle als ze een jaar zijn.

Het is bij mij gewoon een gevoelsdingetje. Ik vind her fijn als hun hormoontjes op deze leeftijd nog van nature kunnen ontwikkelen zonder dat er ergens een mes heeft gezeten om het zo te zeggen. Bij katers lijkt het me vervelender dan bij poezen als ze last hebben van hormomen. Ik heb liever schreeuwende katten dan piesende katten :')

Niet om je nu bang te maken maar geloof me poezen die krols worden kunnen ook overal gaan piesen. En dit ook blijven doen. Genoeg poezen gezien die overal in huis piesen als ze krols worden en daarna overal blijven piesen. Veel mensen denken dat het een katers ding is maar poezen net zo erg, misschien nog wel erger.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 08:58

LWDaisy schreef:

[ [url=m/JKsChV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aah wat leuk dat ze er is en dat ze het zo goed kunnen vinden. <3 Wat een schatje!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 10:04

LoveGlove schreef:
Wat een dotje :')

Zo te zien is bij Sia's moeder ook de katteninkt halverwege her gezichtje opgeraakt tijdens het printen van de kleur. Nina heeft dat ook. Ik vind dat zo mooi <3

Mooi he inderdaad! Het is een super lief ding hoor. Heel speels, en al helemaal knuffelig <3

@Marley93 - ze doen het echt super samen, en ze brengt zoveel leven in huis!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 11:16

Wat een lekekr ding is Sia.
Ik zit te gniffelen om het mee slapen en op schoot zitten.

Mijn man wilde eigenlijk geen kat. Azula slaapt soms bij hem.

Sommige katten weten prima hoe ze mensen om hun pootje kunnen wikkelen.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 11:26

Bijzonder he. Mijn vriend wilde eigenlijk niet fokken. Prima schat doe ik dat toch. Nu hebben we discussie of we Lanah wel of niet dekken :')

En hij is diegene die zegt ja laten dekken.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 11:39

Wat een leukerd is Sia! Ik hou van aparte kleurtjes

@xoran dat poezen ook sproeide ken ik alleen van een poes die ik had. Ik had steeds van die vieze katers in de tuin die tegen mijn deuren sproeide. De poes begon aan de binnenkant. Die van mij was geholpen. Wat een drama en lucht.

Hier is mevrouw voor het eerst weer krols sinds haar nestje van de zomer. Voorlopig gaat zij niet naar de kater want heb nog geen kater naar mijn zin gevonden.
Mijn nieuwe kitten is al een paar weken aan de diarree en wacht op uitslag van de ontlasting

Annemiek73

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 11:44

xoranlover schreef:
Niet om je nu bang te maken maar geloof me poezen die krols worden kunnen ook overal gaan piesen. En dit ook blijven doen. Genoeg poezen gezien die overal in huis piesen als ze krols worden en daarna overal blijven piesen. Veel mensen denken dat het een katers ding is maar poezen net zo erg, misschien nog wel erger.

Ik begreep ook dat de kans op mama tumoren kleiner is als je ze laat helpen voor de eerste krolsheid. Die van ons was net geen 7 maanden bij de ingreep. Haar zus was al krols met 5 maanden en wilde dat voor zijn.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 15:26

luuntje schreef:
Wat een lekekr ding is Sia.
Ik zit te gniffelen om het mee slapen en op schoot zitten.

Mijn man wilde eigenlijk geen kat. Azula slaapt soms bij hem.

Sommige katten weten prima hoe ze mensen om hun pootje kunnen wikkelen.

Zo wilde mijn vader absoluut geen tweede hond, acht jaar geleden. Raad eens bij wie de tweede hond nu elke avond op schoot en bij in bed ligt. :Y)

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 10:36

Katten liefhebbers,

Voor de mensen die hun huisdieren geregistreerd hebben bij backhomeclub.nl even opletten. Je moet daar opnieuw registreren met hetzelfde e-mail adres als je daar al was geregistreerd.

Je hebt dan alle gevevens terug. Even als een waarschuwing dat je huisdieren wel goed geregistreerd staan mocht het ooit nodig zijn.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 11:04

Xoran bedankt voor de tip.
Ik zal eens kijken.
Al is Azula ook bij NDG aangemeld.

Opnieuw geregistreerd en Azula en de hond staan weer braaf in mijn account.

Ik wil Azula leren om pootje te geven met clickeren.
Ik hou mijn hand op de grond, handpalm naar boven, Azula zit braaf.
En dan …. gebeurt er niks.
Wie kan mij helpen?

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 11:42

Pootje oppakken en dan clickeren? Ik heb er 2 die het doen en de rest doet t na.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 12:12

xoranlover schreef:
Katten liefhebbers,

Voor de mensen die hun huisdieren geregistreerd hebben bij backhomeclub.nl even opletten. Je moet daar opnieuw registreren met hetzelfde e-mail adres als je daar al was geregistreerd.

Je hebt dan alle gevevens terug. Even als een waarschuwing dat je huisdieren wel goed geregistreerd staan mocht het ooit nodig zijn.

Bedankt en weer 4 katten op mijn profiel. Wat dus betekend dat Amelia nog steeds op mijn naam staat en niet over gezet is naar haar nieuwe eigenaar. Het is dat ik weet dat ze super blij zijn met haar. Brutaal monster.

Zijn jullie katten ook zo druk. Alexia is extreem druk, maar de wind en regen beuken flink hier.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 12:15

Ik doe dat altijd samen met de kittenkopers zodra ik de kittens breng registreren met we die direct.

Nu zijn ze rustig maar met hebben ze het huis doorgesjeest.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 12:23

Alexia is hele nacht in touw geweest.

Wilde het ook gelijk doen, maar ze ging thuis zelf even kijken. Denk dat ik Amelia maar gewoon voor de zekerheid erbij laat staan. Ze is wel naar België verhuist.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 12:35

In België kunnen ze dat niet zelf doen. Dat moet via de dierenarts. En jij zult haar afmoeten melden op jou account anders blijft die erin staan.