En dan heb je opeens een nandoe in je wei lopen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 10:54

Haha. Doet me denken de eerste keer dat jullie bij ons waren en hij belaagt werd onder kittens :')

Zijn gezicht erbij heerlijk. Nou hopelijk kunnen de 2 dames snel weer samen zijn.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 14:13

Solleke_Noah schreef:
En over de vader in spe, mijn vriend kan heel veel dingen, maar hij is geen beestenman. Of handig :+ hij verliest gegarandeerd een oog als hij probeert een nandoe in een doos te stoppen _O-

Omdat hij struikelt, of?

Da's wel erg onhandig, ik zou dan inderdaad nog even nadenken over een oplossing.

Ponytante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 14:46

Beetje jammer dit. Destijds had je toch wel je speeddate-vragenlijst beter moeten voorbereiden. Dat de vraag Kun je een nandoe behendig in een doos stoppen ontbrak heeft toch wel consequenties.

:)* Ik ga de vraag alvast naar de Winter vol liefde -deelnemers sturen, dat zij iig beslagen ten ijs komen.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 17:29

Ponytante schreef:
Beetje jammer dit. Destijds had je toch wel je speeddate-vragenlijst beter moeten voorbereiden. Dat de vraag Kun je een nandoe behendig in een doos stoppen ontbrak heeft toch wel consequenties.

Toen TS en vriend iets kregen, waren er nog geen nandoes aangelopen. Met andere woorden: dit kan iedereen overkomen met een lap grond aan huis. Moet je straks allemaal deze vraag aan je partner voorleggen. En niet te vergeten: aan jezelf, want weinigen van ons hebben al eens onwillig loopgevogelte (met zo min mogelijk schade voor nandoe, verpakking en mens) in een doos moeten frotten.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 19:10

Ponytante schreef:

:)* Ik ga de vraag alvast naar de Winter vol liefde -deelnemers sturen, dat zij iig beslagen ten ijs komen.

Maar heb ik daar niet Llama's langs zien komen?
Dat werkt toch weer iets anders.....

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-25 19:11

:') :')

Onze eerste date 18 jaar geleden was het borstelen van mijn paard (die ik trouwens nog steeds heb, 22 jaar oud alweer <3 ) dus hij had wel een kleine hint van hoe z'n toekomst eruit ging zien _O-

Bloodymary

Re: En dan heb je opeens een nandoe in je wei lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 00:27

Nou ja, van het borstelen van een paard naar een leven met nandoe's is toch best een grote stap, haha. En jij was toch ook van dat topic met het waterhoentje in de badkamer? Scampi?

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-25 07:56

Bloodymary schreef:
Nou ja, van het borstelen van een paard naar een leven met nandoe's is toch best een grote stap, haha. En jij was toch ook van dat topic met het waterhoentje in de badkamer? Scampi?

Ehh ja O:)

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 10:46

Ja ik denk nogsteeds dat er een keer een gewonde T-Rex op jouw stoep gaat verschijnen!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-25 13:56

@axel: stel je voor, dat zou mijn vriend dan weer wél fantastisch vinden :))

De twee dames staan terug samen! De scheefhangende bomen zijn allemaal geveld, hoogtewerker is weg, dus tijd voor de hereniging. De laatste paar dagen had ik echt veel last van de zwangerschap, dus toch maar mijn vader gevraagd om te komen helpen. Die arme man vervloekt dagelijks mijn beestenhobby denk ik :+

We hadden een supergoed actieplan: kamer binnengaan, nandoe tegen de grond drukken, kussensloop over haar hoofd en dan hop de doos in en naar de wei brengen. Dat ging ook een minuut goed ofzo en toen was de doos al in frut vaneen getrapt, jezus wat een kracht zit er in die poten := en het was zo'n stevige plastieken bak he!

Dus plan B, Colette in een oud laken gewikkeld, kussensloop over haar hoofd en dan in een soort houdgreep tot vanachter gedragen. Een beetje verfomfaaid is ze dan weer samen met Madelief <3 en nu beweeg ik geen millimeter meer tot de baby eruit is _O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 14:04

Haha, op die eerste twee foto's lijkt het net of Colette zo'n imkerpak draagt dat je moet beschermen tegen bijen :')

Way to go voor vader voor het helpen, fijn dat de nandames weer samen staan!

En succes met de laatste babyloodjes!

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 14:05

Je vader is een held. Fijn dat ze weer samen buiten staan. Ik duim dat ze je niet meer lastig vallen tot de baby er is.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 14:12

Soooowry,
Had to happen.... :+

Afbeelding

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 14:26

Haha Femke, lekker bezig :')

Fijn dat de bende van ellende herenigd is! Hopelijk houden ze zich nu rustig.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 15:14

Mja, ik vond het er inderdaad ook al als een imker uitzien. Eentje in een dwangbuis.

Maar superfijn dat ze weer samen staan. Je vriend zal ook opgelucht zijn dat hij er niet bij betrokken is geraakt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 15:32

Hahaha een verfomfaaide nandoe. Helemaal verkreukeld. Fijn dat ze weer herenigd zijn.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 17:36

Nandoe fashion, de trend voor 2025!

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 21:41

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 21:52

_O-
Ik zie TS al lopen. Baby in de draagdoek, zoontje in de bolderkar, Colette in de tas :')

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 22:06

Idd in die poten zit zo veel meer kracht als wat mensen hier voor stellen.. er achter lopen en aan de vleugelbasis pakken is een veilige optie je krijgt dan hoog uit een keer de lange nek na je hooft maar dat overleef je ..

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 23:26

Hahaha! Arme Colette! Dat klonk als een klassiek ontvoeringsplan uit een James Bond film. Compleet met een zak over het hoofd en een vluchtauto. Maar dan wel de budgetversie! _O-

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 23:52

Bloodymary schreef:

Iemand die bereid is een paard te borstelen, moet ook beseffen dat er daarmee een portal geopend kan worden naar andere, nog exotischer wezens. :')

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 23:54

friezenfan2 schreef:
Je vader is een held. Fijn dat ze weer samen buiten staan. Ik duim dat ze je niet meer lastig vallen tot de baby er is.

Nou, inderdaad! Hoera voor je vader! *\o/* *\o/*

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 09:20

Och wat een avonturen weer hier.

Denk dat een mensenbaby een verademing is na alle nandoeperikelen. Veel succes TS!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-25 10:35

Mijn vader is inderdaad echt een held!

Die transporttas voor de zwaan ziet er handig uit, maar ze hebben wel helemaal andere poten. Zwanen van die korte flappers en nandoe's echt lange mega gespierde poten. Ik vrees dat ze zo'n zak ook aan gort gaan trappen.

@Zoolgangster: jij snapt het :')

Dat imkerplaatje _O-