Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Ik vind het voer echt lastig. Ik heb er 2 en de grote kater eet mini beetjes hele dag door en prima op gewicht. De kleine wordt echter echt te dik. Ging snel na zijn castratie. Ze krijgen sensible van royal Canin ivm de darmen van de grote. Porties voeren vind ik lastig want ik ben ook wel eens een dag weg.
Maar toch maar eens kijken voor voer voor dikke katten. En dan de grote porties bij geven eventieel als ik er ben.
Mocht er iemand nog tips hebben voor brok voor dikke katten.....
xoranlover schreef:Vers mag je ook niet laten staan. Max 20 minuten. Maar nogmaals iedere kat is anders en iedereen heeft een ander budget en visie op voeren.
Ik zie liever meer vlees. Maar applaws is een prima brok. En als het goed gaat is het toch prima
maessie schreef:xoranlover schreef:Vers mag je ook niet laten staan. Max 20 minuten. Maar nogmaals iedere kat is anders en iedereen heeft een ander budget en visie op voeren.
Ik zie liever meer vlees. Maar applaws is een prima brok. En als het goed gaat is het toch prima
Ooh dacht dat deze al aardig hoog in vlees zat, en graanvrij. Zal het toch nog eens naast elkaar zetten.
Bij de vorige eigenaar waren er zoveel katten, dat ze de dag door wel konden blijven vullen met vers, maar goed dat is met werk niet haalbaar. Vind door de dag kleine beetjes wel fijner.
luuntje schreef:Blacky zoekt het hoger op. Waaghals.
Handig om je kat goed op te ruimen Marley.
Alles heeft een eigen plek nodig.
Wij hadden een naaktslak binnen vannacht.
Azula is er mee in de weer geweest.
Azula is niet ziek, slak wel denk ik.
Alles maar afdichten want slakken zijn niet gezond.
marley93 schreef:Oh bah Luuntje, hopelijk loopt het met een sisser af.
Love, hij kon mij zo op ooghoogte aanstaren, want het was bijna etenstijd.Hij zit er wel vaker, vindt het wel een lekker plekje geloof ik
BloemBloem schreef:Sorry dat ik even kom inbreken, en zo gelijk mijn vraag stel, maar
kunnen jullie kittens ook zo vreselijk miauwen
Ik weet niet meer wat ik moet doen, hij is helemaal nagekeken bij de DA vorige week, niets aan de hand. Inmiddels is hij 6,5 maand, maar hij kan praten .... niet normaal!
Hij is overigens nog niet geholpen, kunnen katers ook gaan miauwen net als krolse poezen?
xoranlover schreef:Waarom wachten? Ik zou er gewoon op staan dat ie nu gecastreerd wordt. Er zit hem duidelijk wat in de weg. Dadelijk heb je een gefrustreerde kater die begint te piesen en alles.
Wat heb je voor kat? Een raskat? Want oosterse katten zingen / praten behoorlijk veel.
xoranlover schreef:Ik castreer katers met 14 weken….
Dat is allemaal achterhaald dat vroegcastratie schadelijk kan zijn. Maar goed.
marley93 schreef:Ik kan mijn vorige bericht niet meer wijzigen om het toe te voegen, maar: gaan jullie katten ook meer los op het stokje dan het speeltje eraan?
[ [url=m/IsHn04.jpg]Afbeelding[/url] ]